پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
نقشه کاربردی شبکه فشار متوسط شهرستانهای خراسان رضوی تهیه شد

مدیر دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این دفتر با بهره گیری از ایده ها و تجربه های تخصصی مدیران و کارشناسان شرکت، اقدام به تهیه نقشه های کاربردی شبکه فشار متوسط به صورت تفکیکی برای شهرستان کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احسان یوسفی فرد افزود: این مهم با توجه به درخواست و نیاز مطرح شده توسط همکاران شهرستان‌ها در خصوص تهیه پلات نقشه از سیستم GIS انجام گرفته است.

وی بیان کرد: در این مرحله از طرح، نقشه‌ شهرستان‌های گناباد، کلات، رشتخوار، سرخس، زاوه تهیه شده است و نماینده این شهرستان‌ها می توانند با مراجعه به دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نقشه‌ها را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: به منظور سهولت استفاده همکاران، همه مراحل آماده سازی و پلات نقشه‌ها در حوزه ستادی انجام گرفته و پلات نقشه‌ها به صورت لمینت شده، آماده استفاده کاربردی در شهرستانها است.

مدیر دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای هر شهرستان چهار نسخه پلات نقشه به منظور نصب در دفتر مدیریت برق، دفتر بهره برداری، دفتر مهندسی و دفتر اتفاقات آن نهاد پیش بینی شده است.

یوسفی فرد از همکاران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی خواست تا نقشه نظرات پیشنهادی و اصلاحی خود به منظور بهبود فرآیند تهیه نقشه‌های کاربردی از سیستم GIS را به این دفتر منعکس کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image