پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
نماینده عالی وزیر نیرو وضعیت تامین برق طرحهای مسکن خراسان رضوی را بررسی کرد

نماینده عالی وزیر نیرو در امور مسکن مهر و طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن با حضور در برخی شهرستانهای خراسان رضوی وضعیت تامین برق مسکن مهر و همچنین وضعیت برق رسانی در طرح نهضت ملی مسکن را بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص را اتخاذ کرد.

عبدالله سرتیپ زادی روز دوشنبه در بررسی وضعیت برق مسکن مهر گلبهار گفت: در این راستا تاکنون ایجاد ۱۱۰ کیلومتر شبکه و نصب ۶۷۵ دستگاه ترانسفورماتور برای برق رسانی به ۳۶ هزار واحد مسکن مهر در ۶۴ مجتمع مسکونی گلبهار انجام شده است.

وی با اشاره به نیاز ۲۵۰ میلیارد ریالی طرح مسکن مهر گلبهار برای تامین برق واحدهای مسکونی باقیمانده، نسبت به تقویت زیرساختهای تامین برق شهر گلبهار، تخصیص اعتبار برای تکمیل و تقویت روشنایی معابر و پیش بینی زیرساختهای مورد نیاز طرح ملی مسکن قول پیگیری داد.

نماینده عالی وزیر نیرو در امور مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن در بازدید از طرحهای مسکن شهرستان نیشابور نیز گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ انشعاب برق برای طرح مسکن مهر واگذار و جانمایی برق برای طرح نهضت ملی مسکن نیشابور انجام شده است که برای تامین برق آن ایجاد حدود پنج کیلومتر خط دومداره جدید ضروری است.

سرتیپ زادی در بازدید از برق رسانی به طرحهای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن سبزوار نیز اظهارکرد: خوشبختانه برق رسانی به طرح مسکن مهر سبزوار با واگذاری سه هزار و ۸۰۰ انشعاب و ایجاد ۲۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط، فشار ضعیف و روشنایی معابر و نصب ۵۱ دستگاه پست برق به پایان رسیده است.

وی سهمیه سبزوار از طرح نهضت ملی مسکن را ایجاد چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دانست و افزود: در مرحله نخست برنامه ریزی لازم برای تامین برق ۵۰۰ واحد مسکونی از این تعداد انجام شده است.

نماینده عالی وزیر نیرو در امور مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن گفت: شبکه مورد نیاز برای تامین برق نهضت ملی مسکن در سبزوار احداث ۱۰ کیلومتر خط دو مداره و سه کیلومتر شبکه تک مداره فشار متوسط، هشت کیلومتر شبکه روشنایی معابر و نصب ۶۸ دستگاه پست توزیع با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیارد ریال است.

سرتیپ زادی با اشاره به اهمیت توجه به تامین زیرساختهای مورد نیاز در طرح نهضت ملی مسکن اظهار امیدواری کرد با هماهنگی هرچه بیشتر دستگاههای خدمات رسان، مشکلات مسکن مهر در این طرح تکرار نشود.

به گزارش ایرنا، از ۱۲۵ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده در کل خراسان رضوی ۱۲۳ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

سهمیه برنامه نهضت ملی مسکن در سال جاری برای خراسان رضوی تعداد ۹۳ هزار واحد مسکونی است که برنامه ریزی تامین زمین برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی تا ۲ سال آینده در حال انجام است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۱۴ دی ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

18 − سیزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image