پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
نماینده مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی :کشور بایستی به سمت برقی شدن پیش برود  

حجه الاسلام نیک بین نماینده مردم شریف شهرستان های کاشمر ، بردسکن ، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی ، طی دیدار با مهندس ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، ضمن تقدیر از خدمات مدیران برق شهرستان های حوزه انتخابی ، با ذکر این نکته که انرژی برق اصل اساسی برای توسعه است ، گفت : “تلاش می کنیم در لایحه بودجه ، انرژی را به عنوان اصل اولویت دار معرفی کنیم ” .
وی با بیان این مطلب که لازم است بخش های مختلف را به سمت تولید برق در مقیاس های کوچک سوق دهیم ، بخش کشاورزی و صنعتی را دارای ظرفیت مناسبی برای تولید برق و استفاده در زمان پیک بار دانست .
حجه الاسلام نیک بین از بخش توزیع برق به عنوان پیشانی ارتباط با مردم یاد کرد و به حمایت صنعت برق از این بخش تاکید کرد .
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار ، مهندس ذبیحی گزارش مختصری از وضعیت صنعت برق استان در بخش توزیع و اقداماتی که در جهت کنترل پیک بار انجام شده ، ارائه نمود .
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح بهارستان و تقدیر از نمایندگان محترم مجلس به جهت همراهی با صنعت برق ، ابراز امیدواری نمود در بودجه سال آینده نیز حمایت ها از صنعت برق در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم تداوم داشته باشد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۴ دی ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image