پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
همه کارکنان امانی و پیمانی شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی در حوزه ستادی و مدیریت های برق شهرستانها در برابر ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند.  

رییس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طرح واکسیناسیون طی دو مرحله برای کلیه کارکنان این شرکت اجرا و همه آنان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند که انشاا… در هفته اتی با همکاری مرکز بهداشت استان در حال دریافت *دز سوم واکسن* جهت تزریق به همکاران هستیم .
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، شیرین دانایی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا این شرکت نسبت به ارایه خدمات بهداشتی و کنترلی لازم اقدام نموده و به صورت مستمر وضعیت کارکنان و رعایت پروتکلهای بهداشتی تحت نظارت قرار گرفته است.
وی با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: تهیه و توزیع دستکش پلاستیکی برای گروه های پرخطر(همکاران ابدارخانه ها)، توزیع ماسک پرستاری بهداشتی، ضدعفونی کردن میز و صندلی های کارکنان و‌ سطوح‌ در محیطهای عمومی ، تهیه و نصب بروشور و بنر جهت ارایه توصیه های پزشکی در خصوص شناخت علایم و نشانه های ویروس کرونا و راه های پیشگیری و مقابله با آن از جمله اقدامات مزبور به شمار می رود.
رییس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در مدت شیوع کرونا اقدامات دیگری از جمله تهیه دستگاه های تب سنج و اکسیژن سنج و سنجش مداوم تب همه کارکنان و مراجعه کنندگان هنگام ورود به ساختمانها و اماکن شرکت، تهیه مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح جهت استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان، برگزاری *۱۷ جلسه کارگروه سلامت* (تصویب نحوه انجام ماموریتهای همکاران ، نحوه و شرایط دورکاری براساس رنگ بندی شهرهای استان در هر مرحله پیک موج های کرونا ، رعایت الزامات بهداشت محیط ، نحوه تردد همکاران و ارباب رجوع در پاسخگویی ، نحوه برگزاری جلسات گروهی و… ) و‌ تصویب الزامات بهداشتی – ایمنی متناسب با رعایت پروتکلهای بهداشتی در خصوص ویروس کرونا و نظارت بر کنترل اجرای دقیق و پیوسته آن در حوزه ستادی و شهرستانها انجام شده  است.
دانایی اضافه کرد: افزون بر اینکه دو مرحله تست کرونا و سنجش سلامت از همه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی انجام گرفته و طرح واکسیناسیون برای آنان اجرا شده است، همه آنان ملزم شدند کارت واکسن را به منظور حضور در محل کار همراه داشته باشند.
وی بیان کرد: کارکنانی که به این بیماری مبتلا شدند نیز به صورت مستمر مورد سرکشی قرار گرفتند و روند درمان آنان از طریق خانواده اشان پیگیری شده است، همچنین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن تهیه و در اختیار کارکنان مبتلای حاد به صورت دوره ایی تا رسیدن به شرایط نرمال قرار گرفته و در صورت مراجعه شان به مراکز درمانی و تهیه دارو کمکها و مساعدت های لازم به آنان انجام شده است.
دانایی، اخذ آمار روزانه بیماران مبتلا به کرونا از شهرستانهای تابعه و پیگیری جهت بهبود آنان و تعیین و ابلاغ پروتکلهای بهداشتی پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا، برگزاری وبینارهای مجازی و تهیه بروشورهای الکترونیکی آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی همه کارکنان، هماهنگی ویزیت همکاران توسط پزشک معتمد شرکت (هر هفته حضور یک پزشک متخصص در محل اداره) به صورت هفتگی و اخذ تاییدیه بازگشت به کار مبتلایان را از دیگر اقدامات اداره رفاه و درمان شرکت توزیع برق استان برشمرد.
دانایی همچنین اضافه کرد ، در کنترل و مدیریت هوشمندانه مقابله با این ویروس منحوس ، دفتر روابط عمومی ، امور نظارت بر خدمات عمومی ، دفتر ایمنی و کنترل ضایعات کمک و همکاریهای شایان و در خور توجهی نمودند .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفده + 9 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image