پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
همکاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با صنعت برق استان 

مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای خراسان ، توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد طی نشستی صمیمی به گفتگو با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای استان پرداختند .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، در این نشست محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت ، ضمن تشکر از همراهی صدا و سیمای مرکز استان در انعکاس مباحث مربوط به حوزه برق ، وضعیت صنعت برق استان در بخش توزیع را معرفی و برنامه های شرکت در حوزه مدیریت پیک بار تابستان ۱۴۰۱ را تشریح کرد .

وی با اشاره به انعقاد بیش از ۲۲ هزار تفاهم نامه با مشترکین در بخش های صنعتی و کشاورزی ، اهمیت نقش صدا و سیمای استان را در مباحث اطلاع رسانی و فرهنگ سازی عمومی یادآور شد .

وی افزود: رسانه ملی پل ارتباطی بین مردم و مدیران دستگاه های اجرایی است و این مسئله موجب بهبود عملکرد سازمان ها در رسیدگی به مشکلات مردم می شود.

ذبیحی افزود : امیدواریم بتوانیم با تعامل و برنامه ریزی صحیح، از ظرفیت شبکه استانی برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مشترکین و مخاطبین در جهت گذر از پیک بار تابستان سال جاری استفاده کنیم.

همچنین دکتر محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای استان نیز بر تعامل این سازمان با صنعت برق استان تاکید کرد و گفت:  صدا و سیما برای انعکاس بیش ازپیش ظرفیت ها و توانمندی ها در حوزه های مختلف صنعت برق استان و همراهی با این صنعت پر اهمیت و حیاتی ،بویژه آگاه سازی مدیریت مصرف برق آمادگی کامل دارد.

شایان ذکر است طی این نشست مهندس حسین محمودی مدیرعامل برق منطقه ای خراسان و مهندس محمدرضا رمضانی مدیرعامل توزیع برق شهرستان مشهد ، طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود ، بر تقویت ظرفیت همکاری با صدا و سیمای استان تاکید کردند .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

12 − سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image