پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
همکاری مشترکین برق خراسان رضوی به ویژه صاحبان صنایع و کشاورزان در پیک بار تابستان ۱۴۰۰

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با همکاری بیش از ۱۳ هزار مشترک برق در بخش های صنعتی ، کشاورزی و اداری و همراهی مردم استان با برنامه های مدیریت مصرف برق ، پیک بار تابستان امسال به خوبی مدیریت شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حسینعلی دیندار افزود: پيشی گرفتن مصرف برق از توليد در چندين ساعت در طول سال، اصلاح الگوی مصرف برق را به عنوان يک ضرورت از ساليان گذشته مورد توجه سياستگذاران حوزه برق و انرژی قرار داده است، به نحوی که سالانه برنامه های متنوع تشويق محوری به منظور جلب همکاری مشترکين ارائه می‎شود.
وی اظهار داشت: در این راستا با بیش از ۱۳ هزار مشترک تفاهم نامه همکاری منعقد و هماهنگی لازم با سازمان صنعت معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام صنفی کشاورزی انجام گرفت که این اقدامات ، همراه با انجام مدیریت مصرف برق توسط مردم عزیز استان در بخش های خانگی و تجاری ، منجر به کنترل بار مصرفی شبکه این شرکت در سهمیه تعریف شده شرکت توانیر شده است.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برنامه‌های مدیریت مصرف برق تابستان امسال در ۶ محور کشاورزی، صنعتی، اداری، تجاری، سرمايشی و خانگی تعريف و اجرا شده است.
دیندار کنترل مصرف ادارات دولتی و دستگاههای اجرايي در حد ۵۰ درصد مصرف سال قبل و جابجايي روز تعطيل صنايع به يکی از روزهای هفته، همچنين کاهش بار دو روز در هفته توسط چاههای کشاورزی، کنترل مصارف زائد تجاری و ارسال پيامک به مشترکين پرمصرف خانگی، کنترل سيستم سرمايشی با توجه به نقش عمده بار سرمایشی در تابستان، تاکید بر لزوم سرويس و بهينه سازی کولرهای گازی و آبی را از جمله برنامه های اجرا شده در تابستان ۱۴۰۰ برشمرد.
وی همچنین انجام گسترده فعالیت های اطلاع رسانی ، آموزشی و فرهنگی در قالب تولید محتوای سمعی و بصری ( موشن گرافی ، پوستر ، اینفو گرافی و … ) ، همکاری با صدا و سیمای استان ، اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی ، انجام تبلیغات میدانی ، برگزاری جلسات آموزشی و … را از دیگر اقدامات در جهت کنترل پیک بار تابستان برشمرد . دیندار تاکید کرد: بی تردید گذر موفقيت آميز از پيك بار تابستان سال جاری بدون همكاري، هماهنگي و تلاش خاص تك تك مشترکين و همكاران گرامي امكان پذير نبوده است ، اما از تمامی مصرف کنندگان برق استان تقاضا داريم ، همکاری خود را ادامه داده و با استفاده از راهکارهای ساده از قبیل استفاده بهينه از وسايل برقی با راندمان بالا (برچسب انرژی A و بالاتر) ، عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار ، خاموش کردن لامپ ها و وسایل برقی اضافه و استفاده از لامپ های کم مصرف ، خدمت گذاران خود در صنعت برق را ياری نمايند.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهارده − یازده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image