پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
پانزدهمین نمایشگاه صنعت برق در مشهد گشایش یافت

پانزدهمین نمایشگاه صنعت برق (قدرت، الکترونیک) تجهیزات و صنایع وابسته با حضور فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که عصر سه شنبه، ۱۴ تیرماه برگزار شد، حسین محمودی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان، مهدی باغیشنی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه سایر مسوولان بویژه فعالان در حوزه صنعت برق حضور داشتند.

پانزدهمین نمایشگاه صنعت برق در ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن فردوسی این مجموعه برپا شده است و نمایش دستاوردهای صنعت برق ساختمان و آشنایی با محصولات جدید این صنعت از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه به همت شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی و با حضور ۶۵ شرکت از این استان و ۳۵ شرکت از استانهای مختلف کشور گشایش یافته است، مشارکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه برق قدرت، الکترونیک و صنایع وابسته را به نمایش می گذارند و در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز به همراه سایر نهادهای مرتبط با صنعت برق در این نمایشگاه غرفه ای برپا کرده و طرحها و دستاوردهای خود را در آن ارایه کرده است.

نمایشگاه صنعت برق تا ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 + 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image