پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
پنج هزار دستگاه کنتور هوشمند سه فاز درخراسان رضوی نصب شد

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پر مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون از ۱۰ هزار سهمیه نصب کنتورهای هوشمند سه فاز برای استان تاکنون پنج هزار دستگاه در تعرفه های مختلف برای مشترکین مشمول استان نصب شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احسان سیاح زاده افزود: استفاده از این کنتورها علاوه بر رویت پذیری و کنترل پذیری بار مشترکین، هزینه های قرائت حضوری را حذف می کند و می توان از اطلاعات بدست آمده از کنتور، استفاده های متعدد در بررسی کیفیت توان شبکه را نیز انجام داد.

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به ابلاغ شیوه نامه های اجرایی بند د تبصره ۱۵ قانون بودجه که در راستای مدیریت بهینه مصرف مشترکین به تعویض کنتور با نوع هوشمند و با اولویت مشترکین پر مصرف اشاره می کند و همچنین شیوه نامه های کنترل پذیری بار مشترکین، نشستها و پیگیری های مستمر و منظمی در سطح این شرکت از اوایل سال گذشته تاکنون به منظور اجرایی شدن طرح مزبور برگزار شده است.

وی بیان کرد: اختصاص سهمیه تعویض کنتور تک فاز برای بیش از ۱۶۰ هزار مشترک در تعرفه های مختلف و همچنین نصب حدود چهار هزار تابلو فرمان پذیر چاه های آب کشاورزی دیماندی که در مجموع بتوان رویت پذیری و کنترل پذیری آن را به منظور امکان مدیریت بار هدفمند بویژه در پیک بار فراهم کرد، تکلیف قابل توجهی است.

وی افزود: تحقق این سهمیه، حجم وسیعی از هماهنگی های درون و برون سازمانی، تامین کالا و عملیات، برنامه ریزی شیوه کار به منظور افزایش کمیت و کیفیت کار، ملاحظات مسائل اجتماعی، ظرفیت سازی برای پیمانکاران، تامین نقدینگی و ایجاد زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری را می طلبد. 

سیاح زاده گفت: با حمایتها، همسویی و حضور شخص مدیر عامل در جلسات هفتگی و پیگیری های مکرر معاونت ها و مدیران ستاد ، شهرستانها و استفاده از توان همکاران پیمانکار، کارگزاری و بعضا نیروهای اجرایی تعمیرات شبکه، اقدامات مناسبی تدوین و اجرایی شده است.

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا مقرر بود، کنتورهای هوشمند فوق توسط شرکتهای معین خریداری و تحویل مشترکین شود، در عین حال به دلیل عدم تامین به موقع آن، به منظور شتاب بخشی در شروع کار، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نسبت به خریداری چندین هزار کنتور سه فاز جریان مستقیم فهام یک و تابلو هوایی و سایر تجهیرات لازم و تقسیم آنها در شهرستانها اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از تکالیف ابلاغی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، ایجاد کنترل پذیری نقطه به نقطه بار چاه های کشاورزی است که در این خصوص نیز قراردادهای ساخت تابلوهای فرمان پذیر هوایی دیماندی منعقد شده و به صورت مستمر تابلوهای ساخته شده برای نصب به جای تابلوهای زمینی قدیمی به شهرستانها ارسال شده است. 

وی اظهار داشت: از ۸۰۰ دستگاه ارسالی، حدود ۲۰۰ اشتراک چاه کشاورزی دیماندی اعم از اشتراک های جدید و قدیم در خراسان رضوی تاکنون مجهز به تابلوهای فرمان پذیر شده اند. 

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پر مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: به منظور تبیین و پیگیری امور مرتبط و بررسی پیشرفت اقدامات، علاوه بر جلسات مجازی، بازدیدهای دوره ای شهرستانها و تامین کنندگان از اواخر سال گذشته در حال انجام است و موضوعات مطرح شده از سوی مدیریتهای برق و سایر موارد مبتلا به در جلسات کمیته عالی مورد بررسی قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

8 − یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image