پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
پنج هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط در خراسان رضوی عیب یابی اولتراسونیکی شد

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از دو سال قبل تاکنون در مدت اجرای طرح شناسایی عیوب شبکه با استفاده از فناوری اولتراسونیک بیش از پنج هزار کیلومتر از شبکه فشار متوسط استان بازدید و عیب یابی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سید جواد رضایی افزود: در این حجم از بازدید شبکه بیش از ٢٠٠ هزار تجهیز شامل ٩٠ درصد مقره، هفت درصد کات اوت فیوز و برقگیر و سه درصد سرکابل مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: عیوب شناسایی شده پس از ثبت دستورکار در نرم افزار وب پم و تامین کالای موردنیاز برابر با اولویت تعیین شده در برنامه اقدام اصلاحی قرار می گیرد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شناسایی عیوب تجهیزات شبکه توزیع با فناوری اولتراسونیک از سال ۱۳۹۹ با رویکرد علمی و استفاده از دانش و تجربیات شرکتهای فعال در این حوزه و با بکارگیری توان شرکت مشاور به اجرا درآمده است.

رضایی افزود: مهمترین نتایج این طرح که در قالب برنامه بازدید و سرویس RCM محور انجام شده، کاهش فیدرهای پرعارضه از بیش از ٢٠ فیدر در ماههای پایان سال ٩٩ به ٣ فیدر در سال ١۴٠٠، کاهش SAIDI از ١۵٢ دقیقه در سال ٩٩ به ١١۵ دقیقه در سال ١۴٠٠، صرفه جویی در زمان و کمک به عیب یابی سریع و صرفه جویی قابل ملاحظه مالی بوده است.

وی بیان کرد: بر اساس اصول مديريت دارایی های فیزیکی، نگهداشت سیستم توزیع فرآیندی حیاتی در جهت افزایش بهره وری آن به شمار می رود تا پایداری مطمئن و دائم سیستم تضمین شود، در فرآیند مديريت کار ۶ مرحله کلیدی وجود دارد که شناسایی اولین مرحله از این فرآیند است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون دو نفر کارشناس با دو دستگاه پیشرفته اولتراسونیک کار بازدید شبکه و شناسایی عیوب آن را در سطح شهرستانهای شرکت انجام می دهند که تلاش می شود با برنامه‌ ریزی مناسب و ادامه این طرح در سال ١۴٠١ پایداری و قابلیت اطمینان شبکه افزایش یابد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image