پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
پیاده سازی و استقرار نسخه اولیه زیرسیستم حسابداری عمومی در سامانه جامع برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)

نسخه اولیه زیرسیستم حسابداری عمومی با همت، پشتکار و بهره مندی از دانش و تجربیات ارزنده همکاران حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و همکاری و همراهی تحلیلگران ارشد شرکت آترا ویژن به عنوان پیمانکار پروژه نصب و راه اندازی شد. این زیر سیستم یکی از ۲۲ ماژول راهکار ERP پروژه برنامه ریزی منابع سازمانی است که از ابتدای هفته جاری تعریف کاربران این زیر سیستم آغاز شده است.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی، سامانه راهکارهای ERP شرکت آترا ویژن یک محصول تماما داخلی و بومی است که از جدیدترین تکنولوژیهای مدرن و روزدنیا برای توسعه و استقرار نرم افزار استفاده می­نماید. این سامانه جامع نرم افزاری که به صورت کاملا فرایند محور و یکپارچه تولید شده است، توانایی انطباق با نیازمندیهای خاص سازمان با توجه به فرهنگ و بلوغ سازمانی و استفاده از بهترین مدلهای مرجع تشکیلاتی-سازمانی و روشهای اجرایی روز دنیا را دارد.

حمید ابریشمی مجری پروژه ERP با اشاره به ویژگیهای این نرم افزار افزود: یکی از مهمترین شاخصهای این سامانه، سرعت و عملکرد بالا در مواجهه با حجم بالای اطلاعات، تعدد کاربران همزمان و محاسبات پیچیده می­باشد. به همین منظور شرکت آترا ویژن از تکنولوژیهای مطرح و قدرتمند در حوزه برنامه نویسی و پایگاه داده و سایر ابزارها و تکنولوژی ها وابسته به آنها در توسعه سیستم های خود استفاده کرده است. آغاز این پروژه از ابتدای تیرماه سال جاری بوده است که طبق قرارداد فی مابین مقرر گردیده است که طی ۱۸ماه کلیه فراورده های نرم افزاری، سازمانی و دانش تولید شده به مجموعه توزیع برق خراسان رضوی تحویل داده شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | نویسنده: مدیر سایت 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image