پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کار و تلاش مسیر درخشانی است که خورشید صداقت و خلوص ، گرمابخش و انرژی دهنده وجود رهروان این طریق است و چه افتخار آمیز است در سایه این تلاش صادقانه ، همراه شما بودن !
روز جهانی کار و کارگر بهانه ای است تا افتخار همراهی شما عزیزان و تلاش گران شرکت توزيع نیروی برق استان خراسان رضوی را ارج نهاده و از تمامی تلاش ها و زحمات صادقانه شما تشکر نمایم .
همکاران عزیز و گرانقدر ؛
ایران اسلامی برای گذر از این دوران بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند ایثار و فداکاری در تمامی عرصه ها به ويژه کمک به تقویت زیرساخت های اقتصادی و تولید از طریق ارائه خدمات زيربنایی مطلوب می باشد ، و شما خادمان صنعت برق همچون گذشته با نقش آفرینی حیاتی خود ، برگ زرینی بر این دفتر پرافتخار ورق خواهید زد .
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و همچنین سالروز صنعت برق ، امیدوارم با تکیه بر شعار « تلاش همه برای خاص بودن » خدمت شایسته به مردم عزیز را ضمن ارتقای بهره وری و با تاکید بر صیانت از محیط زیست و دارایی ها ، به معنای واقعی کلمه محقق سازیم .
در پایان بار دیگر بر رعایت دقیق نکات ایمنی و بهداشتی تأکید نموده و سلامتی همه ی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .
محسن ذبیحی – مدیر عامل

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

19 + نوزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image