پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
چند خبر از خوشاب / از حضور مدیرعامل در فرمانداری تا برقدار شدن شهرداری مشکان

حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در فرمانداری، برگزاری نشست هماهنگی شورای امر به معروف در مدیریت برق و برقدار شدن کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری مشکان مهمترین اخبار هفته جاری مدیریت برق خوشاب را تشکیل می دهند.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه قائم مقام و معاون هماهنگی غرب شرکت در فرمانداری خوشاب حضور یافتند که در نشستی با فرماندار، مهندس “محسن ذبیحی” در خصوص لزوم مشارکت همه مشترکین بویژه بخشهای کشاورزی و صنعت برای عبور از پیک بار تابستان امسال مطالبی ارایه کرد.

“محمود شم آبادی”، فرماندار خوشاب نیز در این نشست از تلاشها و برنامه ریزی انجام شده در شرکت توزیع برق خراسان رضوی که منجر به بهبود چشمگیر نحوه اجرای برنامه های مدیریت بار در سال جاری نسبت به سال گذشته شده است، قدردانی کرد.

به مناسبت ۲۱ تیرماه، روز ملی عفاف و حجاب، سرهنگ ذاکری، رییس شورای امر به معروف خوشاب و هیات همراه ضمن حضور در مدیریت برق این شهرستان و تشریح برنامه های خود، از تشکیل شورای امر به معروف در مدیریت مزبور قدردانی کرد و خواستار هماهنگی و همکاری بیشتر با شورا شد.

مهندس ساداتیان، مدیر برق خوشاب نیز در این بازدید به ارایه برخی از برنامه های شرکت توزیع برق خراسان رضوی از جمله وجود کمیته های سلامت اداری و حجاب و عفاف و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط برای همه همکاران اشاره کرد.

مهمانان مدیریت برق خوشاب در ادامه بازدید خود از واحدهای مختلف اداری آن دیدن و از زحمات کارکنان قدردانی کردند.

همچنین با پیگیری مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر مشکان، مساعدت فرماندار شهرستان خوشاب، تلاش کارکنان مدیریت برق و پیمانکار پروژه، مراحل تهیه و نصب ترانس و اقدامات فنی تکمیلی مرتبط انجام گرفت و کارگاه تولیدی قطعات بتنی شهرداری مشکان برقدار شد.

با عنایت به اقدامات اخیر و ادامه تلاش خوب مدیریت برق شهرستان خوشاب در رفع نواقص برق این شهر، شورای اسلامی و شهرداری مشکان از زحمات آنان قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

7 − 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image