پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
کارگاه آشنایی با نگهداری از ماشین آلات سنگین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با ضوابط ایمنی، راهبری، نگهداری و تعمیرات انواع بالابر و جرثقیل در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حسین مقدسان افزود: با توجه به تجزیه و تحلیل حوادث به وقوع پیوسته و ارزیابی ریسک انجام شده در سال ۱۴۰۰، یکی از اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش حوادث و حفظ داراییهای شرکت، برگزاری دوره های بازآموزی است.

وی بیان کرد: در همین راستا دفتر آموزش و برنامه ريزي نيروي انساني شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با همکاری دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و واحد نقلیه امور نظارت بر خدمات‌ عمومی شرکت، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با ضوابط ایمنی، راهبری، نگهداری و تعميرات انواع بالابر و جرثقیل کرده است.

وی اظهار داشت: در این دوره آموزشی ۱۴۰ نفر از مسئولان ایمنی، مسئولان نقلیه و تکنسین و سیمبان های گروه های بهره برداری در قالب چندین گروه به مدت دو روز در محل مرکز آموزش جوار کارگاهی مدیریت برق قوچان و مدیریت برق کاشمر آموزشهای لازم را فراگرفتند.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دوره آموزشی مزبور در دو بخش تئوری و عملی و با هدف افزایش سطح مهارت و ایمنی و استفاده بهینه از بالابرها به عنوان یکی از دارایی فیزیکی ارزشمند شرکت ارایه شد.

مقدسان از مدیران برق شهرستانهای قوچان و کاشمر نیز به سبب همکاری صمیمانه در برگزاری دوره و اسکان و پذیرایی شرکت کنندگان قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image