پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
کارگاه های آموزشی افکارسنجی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در حال برگزاری است

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: کارگاه های آموزشی دیدگاه کاوی مبتنی بر چرخه دمینگ pdca با هدف اصلاح فرایندها که مهمترین امر در چرخه افکارسنجی شرکت است، در محل مدیریت برق شهرستان ها به صورت منطقه ای در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی ، سید مجید آزیز افزود: یکی از مهمترین اقدامات مرتبط با حوزه صیانت از حقوق شهروندی، افکارسنجی و مدیریت ارتباط با ذینفعان است که خوشبختانه علاوه بر اینکه تأثیر بسزایی در کسب امتیاز در ارزیابی ها و جشنواره شهید رجایی داشته، در سالهای اخیر موجب رشد رضایتمندی مشترکین برق در شاخص های فروش و خدمات پس از فروش انشعاب و رفع خاموشی و بهره برداری شده است.

وی اظهار داشت: در این راستا پس از ایجاد و طراحی سامانه برخط و تحت وب سنام (سامانه سنجش نظرات و آرا مشترکین) و تشریح موضوع با همکاران درگیر این حوزه ، برنامه ریزی برای آموزش بیشتر و تشریح هرچه بیشتر اهمیت و موثر بودن موضوع ارتباط با ذینفعان سازمانی در جهت پپیشبرد اهداف منطبق بر نقشه استراتژیک شرکت ، با همکاری دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شد که هم اکنون در حال انجام است.

کارشناس مطالعات و سنجش افکار عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این زمینه گفت: استفاده از ظرفیت مشاور افکارسنجی و آموزش سامانه سنام توسط تیم فنی طراح سامانه به همراه بررسی کارگاهی و مطالعه موردی موضوعات و دیدگاه های مثبت و منفی با مشارکت همکاران طی این دوره مورد توجه قرار گرفت.

سیدعلی حیدری افزود: در این دوره ضمن ایجاد زمینه مناسب برای بیان تجربه و یادگیری چند طرفه در خصوص رسیدن به بهترین نوع ارتباط با ذینفعان و حل و فصل موضوعات واکاوی شده از دیدگاه های مشترکین برق سطح استان ، فرصت ویژه ای برای ایجاد خوراک برای طرح موضوعات چالشی و رسیدن به اقدام اصلاحی در کارگروه های تدبیر و RCA در مدیریت های برق شهرستان ها ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۸ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

20 + ده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image