پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
کاهش مشترکین پرمصرف با روشهای آموزشی مدیریت برق خوشاب

مدیر برق خوشاب گفت: با ارایه روشهای آموزشی مدیریت مصرف از طریق شبکه های آموزشی تعداد مشترکین شهری و روستایی پرمصرف این شهرستان در سال جاری کاهش بیش از ۵۰ درصدی داشته اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سید عباس ساداتیان تعداد مشترکین شهرستان خوشاب را ۱۸ هزار و ۱۰۵ مشترک ذکر و بیان کرد: طول کل شبکه برق خوشاب شامل ۶۶۰ کیلومتر فشار متوسط و ۳۷۰ کیلومتر فشار ضعیف است.

وی اظهار داشت: در ابتدای امسال و در دوره نخست تعداد مشترکین پرمصرف شهری شهرستان خوشاب ۴۰۵ مشترک و تعداد مشترکین پرمصرف روستایی ۴۳۸ مشترک بود که با آموزش روشهای مدیریت مصرف برق در شبکه های اجتماعی شاهد کاهش ۵۰ درصدی در تعداد مشترکین شهری و کاهش ۶۵ درصدی در تعداد مشترکین روستایی در دوره دوم بودیم.

مدیر برق خوشاب گفت: با میزان کاهش مزبور در مشترکین پرمصرف شهرستان خوشاب در دوره دوم، تعداد مشترکین پرمصرف شهری به ۲۳۵ و تعداد مشترکین پرمصرف روستایی به ۱۵۱ مشترک رسید.

ساداتیان با اشاره به همکاری ۱۰۰ درصدی مشترکین مشترکین صنعتی داخل و خارج از شهرک صنعتی شهرستان خوشاب در ایام پیک تابستان گفت: ۲۶۱ مورد تفاهم نامه با برخی مشترکین خوشاب برای اعمال مدیریت مصرف در تابستان امضا شد که از این تعداد هشت تفاهم نامه با بخش اداری، ۲۴۶ تفاهم نامه با بخش کشاورزی و هفت تفاهم نامه با بخش صنعتی بود.

وی ادامه داد: مشترکین صنعتی داخل و خارج از شهرک صنعتی شهرستان خوشاب همکاری ۱۰۰ درصدی با این نهاد در اعمال مدیریت مصرف برق تابستان داشتند، همکاری مشترکین کشاورزی در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته با مدیریت برق خوشاب مطلوب و بیش از ۹۵ درصد بود.

مدیر برق خوشاب با اشاره به روند اجرایی مهمترین پروژه های برق این شهرستان گفت: پارسال ۷.۳ کیلومتر و از ابتدای امسال تاکنون ۸.۲ کیلومتر از شبکه سیمی خوشاب به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

ساداتیان ادامه داد: عملیات اجرایی تبدیل پنج کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار که بخشی از آن شامل تبدیل ۲.۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار شهر نوده انقلاب با اعتبار ۴۸۰ میلیون تومان است، نصب ۲ دستگاه ترانس به منظور رفع افت ولتاژ و اصلاح شبکه برای تامین برق متقاضیان جدید شهر مشکان با ۲.۲ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان در دست اجرا است.  

وی با اشاره به طرح هوشمندسازی کنتورها در شهرستان خوشاب گفت: کل سهمیه این شهرستان از نصب کنتور سه فاز ۱۱۰ مورد بوده که تاکنون ۱۰۳ مورد اجرا شده و کل سهمیه شهرستان از نصب کنتور دیماندی ۸۴ مورد بوده که تاکنون پنج مورد از آن اجرا شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

18 − دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image