پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
کسب جایگاه «عالی» در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ شرکتهای توزیع برق

شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با اخذ نمره ۹۴۰ از ۱۰۰۰ در ارزیابی شرکت های توزیع که توسط وزارت نیرو و با همکاری شرکت توانیر انجام شد، ضمن قرار گرفتن در بین ۴ شرکت برتر از میان ۳۹ شرکت توزیع، موفق به کسب جایگاه و درجه «عالی» گردید .
به گزارش روابط عمومی، مجتبی رفیعی مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری ضمن اعلام این خبر گفت : پس از چندین سال وقفه در ارزیابی شرکت های توزیع توسط شرکت توانیر، ارزیابی فوق حساسیت ویژه ای داشته و لذا شرکت توانیر نیز در طراحی شاخص ها موضوعات فنی، مدیریتی، سیستمی، اداری، مالی و… را در قالب مدلی جامع مدنظر قرار داد تا ارزیابی به شکل کامل و متوازن انجام گیرد.
رفیعی افزود: اخذ جایگاه در این ارزیابی پس از کسب رتبه اول جشنواره شهیدرجایی در دو سال متوالی، نشان از تلاش خاص همکاران و حرکت هدفمند، ماهرانه و همسوی همه ارکان شرکت در جهت تحقق اهداف دارد .
شایان ذکر است در جلسه کمیته راهبری ، مدیرعامل ضمن تبریک و تقدیر از تلاش های کلیه همکاران ، برنامه محوری را عامل اصلی کسب موفقیت دانست و به ویژه داشتن استراتژی در حوزه سرمایه انسانی را سرچشمه و مهمترین عامل توفیق یا عدم توفیق سازمان دانست .
وی همچنین داشتن استراتژی و برنامه در حوزه فناوری اطلاعات را یکی دیگر از عوامل موفقیت سازمان دانست و فراهم آوردن بستر مناسب برای ارائه خدمات نو ، خلاقانه و متناسب با اهداف شرکت را از وظایف مهم این حوزه دانست .
آموزش یکی دیگر از حوزه های مهمی بود که مهندس ذبیحی به آن اشاره کرد و لزوم توجه جدی به آموزش همکاران در تمامی ابعاد و اجزاء سازمان را یادآور شد .
مدیرعامل تلاش برای تداوم این موفقیت ها و کسب جایگاه بهتر در ارزیابی های آتی را معطوف به برنامه ریزی دقیق و جدیت از همین امروز دانست و از کلیه معاونت ها و دفاتر خواست تا برنامه استراتژی و اهداف ۱۴۰۱ حوزه خود را تهیه و ارائه کنند

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۸ دی ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده − هشت =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image