پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
کمیته های حفاظت فنی کار در شرکت برق خراسان رضوی برخط شدند

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برگزاری ۸۰ درصد از نشستهای ماهانه کمیته حفاظت فنی کار در شهرستانها و ستاد استانی برخط شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حمید سروش مهر افزود: براساس قانون کار، این شرکت موظف است نشست کمیته حفاظت فنی کار را حداقل یکبار در ماه در شهرستانها و ستاد استانی برگزار کند تا از این طریق سیاستها و اقدامات پیشگیرانه در حوادث را ابلاغ نماید.
وی بیان کرد: با شیوع کرونا و اعمال محدودیتها در برگزاری نشستها و اجتماعات، زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد نیاز برای استفاده از فضای مجازی در برگزاری برخط نشستهای کمیته حفاظت فنی کار فراهم و تهدید کرونا تبدیل به فرصتی برای پایش بهتر و بیشتر عملکرد کمیته های حفاظت شهرستانها شد.
وی اظهار داشت: با تقویت زیرساختهای آی.تی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و برگزاری برخط نشستهای کمیته حفاظت فنی کار، امکان ارتباط آنی با واحد مربوطه در شهرستان و ابلاغ سیاستها فراهم شده و معاونتهای غرب و شرق این شرکت نیز در لحظه در جریان عملکرد واحدهای زیرپوشش خود قرار می گیرند.
مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نقطه قوت برخط شدن نشستهای کمیته حفاظت فنی کار، انجام اقدامات پیشگیرانه و مدیریت آنی چالشهایی است که کمیته های شهرستانی با آن مواجه می شوند و این چالشها بدون طی مسافت و هزینه در لحظه با حضور برخط مسولین ذیربط حوزه ستادی و تعریف اقدامات اصلاحی قابل حل و فصل است.
سروش مهر افزود: از سوی دیگر همه مصوبات و نتایج نشستهای برخط کمیته های حفاظت فنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در کانال ارتباطی واقع در شبکه های پیام رسان با عنوان “مدیریت و ایمنی” بارگذاری می شود و اطلاعات بروز در اختیار معاونین و مدیرعامل محترم شرکت قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۹ تیر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۹ تیر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image