پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
۱۴۰ میلیارد ریال طرح برقرسانی در تایباد بهره برداری شد

مدیر برق تایباد گفت: شهریور ماه امسال ۳۲ طرح در حوزه برق این شهرستان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، کاظم امیری افزود: این طرحها در حوزه توسعه، اصلاح و افزایش قدرت مانور شبکه برق شهری و روستایی و هوشمندسازی شبکه برق شهرستان اجرا شده است.

وی با اشاره به روند اجرایی مهمترین طرحهای برق شهرستان تایباد خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون در راستای اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار سه کیلومتر از شبکه مسی شهری و چهار کیلومتر از شبکه مسی روستایی شهرستان تبدیل به کابل خودنگهدار شده است.

وی توسعه شبکه برق روستایی و شهری تایباد را از ابتدای سال تاکنون به میزان ۶ کیلومتر با نصب پنج دستگاه ترانس ذکر و بیان کرد: علاوه بر این سه دستگاه کلیدگازی و تقویت پست فوق توزیع دوغارون نیز به منظور افزایش قدرت مانور اجرا شده است.

مدیر برق تایباد گفت: در راستای هوشمندسازی شبکه برق نیز تاکنون ۱۵۵ دستگاه کنتور سه فاز و ۱۷ دستگاه کنتور دیماندی با نوع هوشمند در این شهرستان تعویض شده است.

امیری تعداد مشترکین برق تایباد را ۴۵ هزار و ۵۱۶ مشترک ذکر و بیان کرد: ۸۳ درصد از این مشترکین خانگی هستند که ۴۰ درصد از مشترکین شهری و ۲۱ درصد از مشترکین روستایی پرمصرف بوده و بیش از الگوی تعیین شده، مصرف برق دارند.

وی اظهار داشت: برابر با تکالیف ابلاغی، مدیریت پیک بار تابستان با جلب همکاری مشترکین بخش کشاورزی و صنعتی انجام گرفت که مشترکین در این زمینه همکاری مناسبی داشتند.

مدیر برق تایباد گفت: پیک بار مصرفی شهرستان تایباد در روزهای گذشته حدود ۸۶ مگاوات بوده که از این میزان ۳۴ مگاوات (۴۰ درصد) مربوط به بخش کشاورزی است، از تعداد ۳۲۶ مشترک کشاورزی که ملزم به خاموش نمودن چاه کشاورزی خود در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته به میزان هشت ساعت در روز (۱۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر) بودند.

وی اضافه کرد: در اغلب روزهای پیک مصرف برق در تابستان بیش از ۹۹ درصد کشاورزان تایبادی با مدیریت برق شهرستان همکاری کرده اند.

امیری با اشاره به میزان همکاری مشترکین صنعتی و کشاورزی تایباد در مدیریت مصرف برق شهرستان در تابستان امسال گفت: این میزان همکاری منجر کاهش پیک بار به میزان ۳۳.۵ مگاوات از سوی بخش کشاورزی و ۲.۳ مگاوات نیز از سوی مشترکین صنعتی شده است.

وی با اشاره به وجود ۴۴ روستا و آبادی برق دار در شهرستان تایباد گفت: خوشبختانه در این شهرستان روستای بدون برق وجود ندارد.

مدیر برق تایباد طول شبکه فشار متوسط این شهرستان را یکهزار و ۱۳۰ کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف آن را ۴۳۰ کیلومتر ذکر کرد و افزود: از این میزان ۱۷۵ کیلومتر معادل ۴۰ درصد از شبکه فشار ضعیف شهرستان کابل خودنگهدار است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image