پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
۱۵۳ نفر از کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای ازدواج و فرزندآوری تجلیل شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ترویج ازدواج و فرزندآوری، ۱۵۳ نفر از کارکنان امانی و پیمانی شرکت که در سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده بود، مورد قدردانی و تشویق قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی، مهندس محسن ذبیحی در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) و تجلیل از کارکنان ستادی که در سال گذشته موفق به ازدواج یا صاحب فرزند شده اند، افزود: با این حال فشار کاری زیادی به همکاران در مجموعه شرکت وارد آمد اما شرایط با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

وی با اشاره به هم افزایی کارکنان در تحقق اهداف شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: در شرایط سخت صنعت برق کشور در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، این شرکت توانسته همه اهداف خود را محق کند که این در نتیجه تلاش همکاران این مجموعه بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: آنچه این شرکت را موفق نگهداشته، هم افزایی کارکنان برای پیشبرد امور بوده است، در این میان نباید هیچ تفاوتی بین نیروهای امانی و پیمانی شرکت وجود داشته باشد بلکه همسویی همه کارکنان راه موفقیت را در امور می گشاید.

وی با تاکید بر ازدواج و فرزندآوری کارکنان مجرد و حفظ کانون خانواده از سوی کارکنان متاهل گفت: باید هر یک از همکاران مراقب باشند که کار، زندگی خانوادگیشان را تحت تاثیر قرار ندهد، خانواده از مقدس ترین کانون برخوردار بوده و باید در حفظ آن کوشا بود.

رئیس اداره درمان و رفاه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این مراسم با ارایه گزارشی در خصوص مراسم قدردانی از همکاران در راستای ترویج ازدواج و فرزندآوری که در راستای عمل به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شده است، گفت: در این راستا شرکت اقداماتی را برای تشویق همکاران به تشکیل خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری انجام داده است.

شیرین دانایی افزود: از جمله این اقدامات پرداخت کمک هزینه ازدواج یا ارایه سه روز مرخصی برای همکاری که ازدواج نکرده اند، ۹ ماه مرخصی زایمان برای بانوان شاغل، کسر کارکرد روزانه ۱.۵ ساعت در ستاد و یک ساعت در شهرستان و پرداخت کمک هزینه مهدکودک برای بانوانی که فرزند کمتر از ۶ سال دارند بوده است.

وی اضافه کرد: برای همکاران مرد در صورتی که همسر شاغل داشته باشند، ۲ هفته مرخصی حمایت از خانواده اختصاص می یابد، همچنین بانوان همکار می توانند از دورکاری نیز استفاده کنند، افزون بر این بیمه تکمیل درمان هزینه های ناباروری از پنج به ۱۰ میلیون ریال برای هر یک از زوجین افزایش یافته است و اولویت استفاده از منازل سازمانی و دریافت وامها و سفرهای تشویقی با همکاران متاهل یا دارای فرزند است.

دانایی، اجاره سالنهای ورزشی طرح خرید دوچرخه اقساطی، برگزاری همایش های دوره ای در خصوص «نقش تغذیه در بهداشت روان، شناخت زوجین قبل از ازدواج، نقش فرزند و تربیت آن در استحکام بنیان خانواده و نقش مهارتهای ارتباطی در رشد فردی»، حضور پزشکان متخصص هر هفته در شرکت برای ویزیت همکاران را از دیگر اقدامات برای تشویق همکاران متاهل یا صاحب فرزند برشمرد.

رئیس اداره درمان و رفاه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مراسم قدردانی از همکارانی که طی یکسال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند توسط مدیریت های برق شهرستانها برگزار شده است.

دانایی خاطر نشان کرد: ۲۱ نفر از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال گذشته ازدواج کرده اند که از این تعداد ۱۰ نفر همکار پیمانی و ۱۱ نفر شاغل امانی هستند، همچنین در این مدت ۱۵۲ نفر از کارکنان شرکت صاحب فرزند شدند که از این تعداد ۸۲ نفر همکار پیمانی و ۷۰ نفر همکار امانی هستند.

شایان ذکر است، در مراسم امروز از پنج نفر از کارکنان ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به سبب ازدواج و ۱۵ نفر از کارکنان ستادی به سبب فرزنددار شدن مورد تشویق قرار گرفتند و از سوی مدیرعامل به آنان هدایایی اعطا شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 − نه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image