پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
۲/۵ تن انواع لامپ گازی بخار سدیم و بخارجیوه و لامپهای کم مصرف سوخته ، جمع آوری ، بسته بندی و امحا شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، حسین وفایی معاون مالی و پشتیبانی شرکت در این رابطه گفت: در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست و در چارچوب استاندارد HSE ، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به منظور امحاء ، نسبت به جمع‌آوري، بسته‌بندي و نگهداري لامپ‌هاي مستعمل و اسقاط حاوي جيوه شبكه‌ی روشنايي معابر اقدام می نماید .

وی افزود : طی تدابیر اتخاذ شده ، در پارتی اول حدود دو و نیم تن از لامپ‌هاي سوخته و جمع آوری شده از شبکه ، توسط همکاران انبار مرکزی ستاد بسته بندی و جهت امحا تحویل يكي از شركت‌هاي صلاحيت‌دار گرديد .

وی با بیان اینکه اين شركت ، طی سال های اخیر ، اقدامات زيست‌محيطي را به صورت مرتب در دستور كار خود قرار داده است، اضافه کرد: مدیریت برق شهرستان ها، لامپ‌های سوخته‌ای که از شبکه باز می‌شوند را در چارچوبی مشخص و طی دستورالعملی خاص ، به انبار ستاد تحویل می‌دهند و شرکت صلاحيت‌دار طرف قرارداد نیز ، این لامپ‌های سوخته را که برای محیط‌زیست و سلامتی انسان بسیار مضر هستند طی فرایندی ایمن، امحا می‌کند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

بیست + هجده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image