پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
۳۰ نفر از جوانان صالح آباد برای سیمبانی و شرکتداری آموزش دیدند

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۳۰ نفر از جوانان مستعد شهرستان صالح آباد در جهت تربیت نیروی انسانی متخصص سیمبان و گسترش فرهنگ شرکتداری آموزشهای لازم را فراگرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمد حسین مقدسان افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی فنی در مدیریت برق صالح آباد، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم به منظور تربیت نیروی انسانی فنی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا تعداد ۳۰ نفر از جوانان مستعد منطقه صالح آباد طی فراخوان‌ های مختلف از طریق معرفی، بنر تبلیغاتی، جستجوی فردی و منطقه‌ای به مدیریت برق فراخوانده شدند و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مقرر شد تا با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف از جمله فن‌ ورز شبکه هوایی و دوره های مورد نیاز، نیروهایی که فیلترهای اولیه ارزیابی را با موفقیت طی کرده و واجد شرایط هستند را تربیت و به عنوان نیروهای مستعد و آماده به کار در اختیار شرکت قرار گیرد.

مقدسان اضافه کرد: همچنین افرادی که توانایی لازم به منظور راه‌ اندازی شرکت و فعالیت به صورت شرکتی را دارند، آموزش و هدایت خواهند شد تا در مسیر توانمندسازی پیمانکاران منطقه گامی موثر برداشته شود.

وی اظهار داشت: در این راستا با همت مدیریت برق صالح‌ آباد و همراهی دفتر آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی، برنامه‌ ریزی و هدفگذاری لازم انجام گرفت که در این مسیر از ظرفیت فنی و حرفه‌ای شهرستان تربت جام نیز استفاده شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۸ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image