پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ؛ عبور از روزهای سرد زمستان تنها از طریق صرفه جویی در مصرف گاز و برق میسر خواهد بود

با توجه به روند افزایشی مصرف گاز در بخش خانگی  که با برودت و سرمای هوا ، شاهد رشد آن خواهیم بود ، در صورتی که هم استانی های گرامی ، مصارف گاز و برق خود را به درستی مدیریت کنند ، شاهد هیچ گونه خاموشی در سطح استان نخواهیم بود .
مهندس محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ،طی گفتگویی با بیان این نکته که افزایش مصرف گاز در بخش خانگی ، محدودیت های جدی در تأمین گاز نیروگاها برای تولید برق  به وجود آورده است ، تأکید کرد : برای عبور از روزهای سرد زمستان ، لازم است مردم عزیز در مصارف برق و گاز خود صرفه جویی کنند .
ذبیحی با بیان این نکته که صنعت برق تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی به کار خواهد بست ، همکاری همه جانبه صاحبان صنایع ، ادارات و سازمان های عمومی ، شهرداری ها و مشترکین برق را بسیار موثر و ضروری دانست و افزود : در همین راستا اجرای طرح یک درمیان روشنایی معابر بلوارها و خاموشی روشنایی بزرگراهها پس از ساعت ۲۱ در دستور کار قرار گرفته است . وی  با اشاره به محدودیت های تردد شبانه که در بسیاری از شهرستان ها اعمال شده ، ابراز امیدواری نمود با همکاری شهرداری ها در کاهش روشنایی پارک ها ، همکاری اصناف محترم در خاموشی تابلوهای تبلیغاتی و روشنایی های غیر ضرور و کاهش مصرف برق در ادارات و سازمانهای دولتی و نهادهای عمومی ، روزهای آتی را با کمترین مشکل در تأمین برق مشترکین گرامی سپری کنیم .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، استفاده بیشتر از نور طبیعی و خاموش کردن لامپ های اضافی ، تنظیم وسایل گرمایشی در دمای آسایش ، پوشیدن لباس گرم در منزل و جلوگیری از هدر رفت انرژی ، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی از نظیر هیتر و بخاری برقی را راهکارهای ساده و بدون هزینه برای مدیریت مصرف برق ذکر نمود .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۹ دی ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

16 − پانزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image