پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
ارتقای جایگاه علمی خراسان رضوی در همایش بین المللی شبکه های توزیع برق

پیرو نامه ریاست دائمی کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق کشور و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران از “مهدی خوش باطن” به عنوان دبیر محور «سیستم های مدیریت توزیع پیشرفته (ADMS، اتوماسیون و دیسپاچینگ شبکه های توزیع)» در خصوص حضور در بیست و هشتمین همایش بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در استان زنجان دعوت به عمل آمد که وی ارایه حدود ۲۲ مقاله با گستره ای در تمامی شرکت های توزیع، استفاده از ظرفیت داوری کارکنان و ارتقای جایگاه علمی شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی از جمله دستاوردها در این همایش برشمرد.

به گزارش روابط عمومی، ۲۲ مقاله مزبور به صورت حضوری یا در قالب پوستر در این همایش ارایه شد که از جمله آن ارائه پوستر مقاله ای با عنوان :An innovative and robust algorithm for the self-healing of radial distribution networks based on graph Theory concept : A Case Study بود.

در توضیح مقاله مزبور آمده است: فکر برای توسعه و آینده نگری، یکی از دلایلی است که فقدان آن از جمله دلایل اصلی ۷۰ درصد شکست شرکت های بزرگ است (نقل از دنیای اقتصاد- ۲۶ اسفند ۱۴۰۲-پنج دلیلی که شرکت‌ها را در تله شکست می‏‏‌اندازد). بازیابی خودکار شبکه های توزیع از آن دسته مواردی است که نیاز قطعی شرکت های توزیع در DMS است. پژوهش های مطرح شده در این حوزه ، استفاده از موتورهای محاسباتی خارجی را ضروری می نماید. بنابراین نویسندگان مقاله فوق الذکر آقای مهدی خوش باطن و خانم پرستو پورسلطانی به خلق ایده ای جدید در زمینه محاسبات بهترین کلیدزنی با هزینه محاسباتی کم از طریق بهره گیری از ابزار تئوری گراف پرداخته اند.

نتایج تبیین شده در مقاله مزبور، مبین ضرورت ادامه این راه است. این مقاله در تارنمای IEEE explore به زودی نمایه شده و آماده عرضه به علاقمندان و متخصصان این حوزه است.

ارائه سخنرانی مقاله ای با عنوان :Day-Ahead Energy Scheduling of a Microgrid Considering Load Shifting Strategies in the Presence of Batteries and DGs از جمله مقالات ارایه شده توسط کارشناسان شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش بین المللی شبکه های توزیع برق در استان زنجان بود.

موضوع مقاله مزبور درخصوص مدیریت انرژی و جا به جایی بار در یک ریزشبکه است که چالش های جدیدی را پیش روی بهره برداران شبکه قرار داده است. برنامه ریزی شبکه ای با منابع متنوع که بتواند با در نظر گرفتن محدودیت های موجود و همچنین استفاده از پاداش جابه جایی بار مشترکین پاسخگو ، هزینه های بهره برداری را کاهش دهد، اهمیتی حیاتی یافته است. این برنامه ریزی زمانی چالش برانگیز است که قیمت های لحظه ای برق و عدم قطعیت های منابع موجود به صورت توامان وجود داشته باشند.

نویسندگان مقاله مزبور شامل “پرستو پورسلطانی ، ابوالفضل قاسمی و مهدی خوش باطن” کوشیده اند این خلا و چالش را پاسخ گویند تا ظرفیت های تئوریک شرکت در آینده نزدیک در این زمینه کامل باشد. این مقاله در تارنمای IEEE explore به زودی نمایه شده و آماده عرضه به علاقمندان و متخصصان این حوزه است.

ارائه پوستر مقاله ای با عنوان :Development of an Innovative Model and a Comprehensive Statistical Analysis of the Mutual Effect Between the SAIDI and the Tele-Control Numbers: A Case Study از دیگر مقالات ارایه شده کارشناسان شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش بین المللی شبکه های توزیع برق در استان زنجان بود.

در توضیح این مقاله آمده است: جهت دار بودن پژوهش ها در راستای اهداف متعالی شرکت، یکی از اصول بنیادین رشد پایدار است. یکی از اهداف اصلی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی کاهش سایدی به ۷۰ دقیقه است، لذا به منظور سرمایه گذاری مفیدتر جهت نیل به این هدف، مقاله ای با ارزیابی و مطالعات جامع آماری که به جرات می توان در ایران آن را منحصر به فرد دانست،

این مقاله توسط “سیدجواد حسینی، حسن شکاری و مهدی خوش باطن” ارائه شد تا به صورت علمی رابطه دوگانه شاخص سایدی و تعداد نقاط اتوماسیون را بررسی نماید. این مقاله در تارنمای IEEE explore به زودی نمایه شده و آماده عرضه به علاقمندان و متخصصان این حوزه است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفده − 11 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image