امروز شنبه ۱۳۹۹/۳/۱۷ ۰۴:۴۰
راهبرد مشارکت در تارنمای توزیع برق استان خراسان رضوی

از اهداف استراتژی شرکت توزيع برق خراسان رضوی ، خدمت رسانی شايسته و با کيفيت به مردم می باشد، لذا در راستای انجام اين ماموريت سازمانی، شرکت با کل توان کارشناسی خود و با استفاده از دانش و فناوری روز و برنامه ريزی و تلاش خاص در چارچوب قوانين نظام جمهوری اسلامی، به خدمت رسانی با کيفيت و مناسب به مردم مشغول می باشد.

ارائه خدمت به نحو شايسته، بدون مشارکت و تعامل مشترکين و مخاطبين امکان پذير نمی باشد و سازمان موفق سازمانی خواهد بود که پيشنهادات و انتقادات را دريافت و بر اساس آن در جلب رضايت  مردم کوشا باشد.آحاد مردم خصوصا ، نخبگان، اساتيد دانشگاه، مديران و متخصصين  با بيان نظرات خود می توانند به ارتقاء کيفيت خدمات کمک نمايند.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي، شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم ودستگاه های اجرايي را گردآوري و با تلاش خاص کارشناسان خود، راهبردهاي افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد.

 راه های درج نظرات ، پيشنهادات و انتقادات در تارنما، در ذيل آمده است.



تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 408 مدیر سایت 

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولوار فرهنگ،بین فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۹۳۷۲۹۰ ۰۵۱ دورنگار: ۳۸۹۳۷۲۷۰ ۰۵۱ رایانامه: info@kedc.ir پیام رسان گپ: kedc20@

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟