پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۲۴
برق رسانی به سایتهای نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی تخصیص اعتبار بیشتری را می طلبد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به گستردگی سایت های نهضت ملی مسکن در این استان، تخصیص اعتبارات بیشتر و رفع محدودیت زمان در جذب اعتبارات مربوطه توسط ذی حساب و مجری طرح های عمرانی این شرکت نیاز است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر «علیرضا خدابنده» این مطالب را در دیدار با مدیر کل دیوان محاسبات خراسان رضوی عنوان کرد که با حضور معاونان مهندسی و مالی پشتیبانی، ذی حساب و مجری طرح های عمرانی شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

وی به طرح های نوآورانه ای از شرکت توزیع برق خراسان رضوی مانند احداث نیروگاه‌های خورشیدی برای چاههای کشاورزی و مدیریت دارایی های فیزیکی که به طرحهای ملی در سطح کشور تبدیل شده است، اشاره کرد.

مدیر کل دیوان محاسبات خراسان رضوی نیز در این دیدار نسبت به مساعدت و همراهی در جذب اعتبارات بیشتر برای شرکت توزیع برق خراسان رضوی در چارچوب ضوابط، قول مساعدت داد.

«احمد پری پور» آمادگی دیوان محاسبات خراسان رضوی را در معرفی و حمایت از طرح های شرکت توزیع برق خراسان رضوی از جمله بازسازی شبکه های برق فرسوده و برخورداری از اعتبارات متوازن را به نمایندگان استان و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یازده − دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image