پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۶/۸
برق هزار و ۷۰۵ مشترک بدمصرف خراسان رضوی قطع شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: برق هزار و ۷۰۵ مشترک پرمصرف استان که دیروز بیش از چهار برابر الگو مصرف داشته‌اند، به مدت ۲ ساعت قطع و پس از کاهش مصرف آن‌ها، وصل شد.

به گزارش روابط عمومی، سیدمجید آزیز افزود: بزرگترین افتخار صنعت برق، تلاش شبانه روزی کارکنان آن برای تأمین مستمر و با کیفبت برق مشترکان است و همواره قدردان همراهی مردم با برنامه های مدیریت مصرف به ویژه در تابستان و ساعات اوج مصرف بوده است.

وی بیان کرد: متأسفانه تعدادی از مشترکان برق خراسان رضوی با وجود هشدارها و تذکرات مکرر در خصوص مدیریت مصرف برق، مصارف غیرمتعارف و بالاتر از الگو دارند که چاره ای جز ایجاد محدودیت در مصرف آنان وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در همین راستا و به منظور برقراری عدالت اجتماعی، برق هزار و ۷۰۵ مشترک بدمصرف در سطح استان به مدت محدود قطع شد.

آزیز اظهار کرد: این مشترکان پرمصرف در شهرستان های نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، تربت جام و جوین بودند.

وی با قدردانی از مشترکان برق استان که در تابستان امسال همکاری خوبی با برنامه های مدیریت برق داشته اند، به مشترکان پرمصرف هشدار داد در صورت رعایت نکردن الگو (٣٠٠ کیلووات در ماه)، با محدودیت در مصرف مواجه خواهند شد.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک در سطح استان به جز شهرستان های مشهد و طرقبه شاندیز دارد که مربوط به بخش های خانگی، صنعتی، کشاورزی، اداری و تجاری است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ شهریور ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۸ شهریور ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

19 − هفت =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image