پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
دوره آموزشی برای رانندگان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دوره آموزشی “رانندگی تدافعی و تهاجمی” برای رانندگان خودروهای سبک و سنگین این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمدحسین مقدسان افزود: برگزاری دوره مزبور با توجه به مصوبات صورتجلسه کمیته عالی حفاظت و براساس نیاز این شرکت با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت رانندگان، کاهش حوادث رانندگی و کاهش هزینه های تعمیراتی و نگهداری خودرو و افزایش بهره وری انجام گرفت.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی به مدت ۶ ساعت در روز برای ۲۴۰ راننده خودورهای سبک و سنگین شرکت اعم از امانی، پیمانی و کارگزاری در قالب چهار گروه طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه و ۴ و ۵ آبانماه در محل مجتمع آموزشی خراسان با همکاری دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی، دفتر امور نظارت بر خدمات عمومی و دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

وی اظهار داشت: فراگیران در این دوره که با تدریس آقای “امیر خداترس” انجام گرفت، با مباحثی از جمله رانندگی ایمن در شرایط مختلف (شب، هوای برفی و بارانی، هوای مه آلود و …)، آشنایی با انواع شرایط خطرناک مانند ترکیدگی لاستیک، بریدن ترمز و کسب آمادگی و سرعت عمل لازم برای مقابله با این شرایط، همه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بازرسی فنی ماشین، کمکهای اولیه در صورت بروز تصادف به روشهای کاربردی و عملیاتی آشنا شدند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image