پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی وزارت نیرو در خراسان رضوی

مسئول فرهنگی شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی گفت: مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو با حضور همکاران شرکتهای وابسته به این وزارتخانه، همسران و فرزندان دانشجوی تحت تکفل ایشان در مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی مرزبانی افزود: برگزاری این دوره از مسابقات در پنج رشته تحقیق موضوعی، تفسیر، حفظ، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل طی یک روز در مجتمع آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خراسان (پژوهشگاه نیرو) انجام گرفت.

وی بیان کرد: جمعی از همکاران شرکتهای توزیع نیروی برق خراسان رضوی، توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، برق منطقه ای خراسان، آب منطقه ای خراسان رضوی، آب و فاضلاب مشهد و آب و فاضلاب خراسان رضوی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۴۴۹ نفر از همکاران، همسران و فرزندان دانشجوی تحت تکفل ایشان حضور یافتند که از این تعداد ۹۲ نفر در رشته تحقیق موضوعی، ۱۹۵ نفر در رشته تفسیر، ۲۴ نفر در رشته حفظ، ۳۲ نفر در رشته قرائت تحقیق و ۱۰۶ نفر در رشه قرائت ترتیل به رقابت پرداختند.

مسئول فرهنگی شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی گفت: نتایج مرحله استانی این دوره از مسابقات بزودی اعلام می شود و برگزیدگان در مرحله کشوری که در شهریورماه برگزار خواهد شد ، در مسابقات شرکت می کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 + 16 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image