پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۶/۸
بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال طرح برق در بردسکن همزمان با هفته دولت

مدیر برق بردسکن گفت: همزمان با هفته دولت، بهره برداری از ۳۶ طرح برق این مدیریت با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی، جواد رجبی اول افزود: این طرحها شامل تامین برق ۱۰ روستا، اصلاح و بازسازی شبکه های برق پنج روستا در قالب طرح بهارستان، بهسازی و مقاوم سازی ۲۵ کیلومتر از خطوط اصلی شبکه های توزیع برق این شهرستان، نصب ۹ دستگاه ترانسفورماتور به منظور رفع افت ولتاژ شبکه های برق بردسکن می شود.

وی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به طول ۷۵ کیلومتر در شهر بردسکن و بیش از ۱۰ روستای این شهرستان، اصلاح و بازسازی کامل شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف اعم از تعویض و جابجایی پایه ها برای آزادسازی معابر، تقویت شبکه های تکفاز به سه فاز و نصب بیش از ۳۰۰ دستگاه سرچراغ LED در سطح شهرها و روستاها به صورت مشارکتی را از دیگر طرحهای آماده بهره برداری در هفته دولت برشمرد.

رجبی با اشاره به اهمیت استقرار شبکه توزیع هوشمند گفت: در این راستا همزمان با هفته دولت بهره برداری از طرح افزایش نقاط اتوماسیون و هوشمندسازی به ۵۳ نقطه از شبکه توزیع برق بردسکن در راستای “کاهش خاموشی ها و افزایش قابلیت اطمینان شبکه” و همچنین هوشمندسازی مشترکین در بیش از ۳۰۰ نقطه جدید آغاز می شود.

مدیر برق بردسکن ادامه داد: استقرار شبکه سبز با تبدیل شبکه های سیمی و گسترش استفاده از کابل خودنگهدار منجر به رفع حریم های خطرناک در نقاط شهری و روستائی شده است، همچنین مقاوم سازی شبکه در مسیر سیلاب و بازسازی شبکه های فرسوده در راستای افزایش تاب آوری از طریق تقویت و جابجایی شبکه به ویژه در منطقه عشایری بخش انابد از جمله اقدامات این مدیریت است که در هفته دولت ارائه می شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ شهریور ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۵ شهریور ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نه + 7 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image