پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
تآکید معاون هماهنگی توزیع توانیر بر یکپارچه سازی سامانه ها و کسب و کارهای شرکتهای توزیع برق

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بر هوشمندی در کسب و کارهای شرکت های توزیع و یکپارچه سازی سامانه ها و کسب و کارهای موجود تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حمیدرضا پیرپیران این موضوع را در بازدید از غرفه صنعت برق خراسان رضوی و حضور در بخش دستاوردهای شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در نمایشگاه فن بازار کشور در تهران مطرح کرد.

وی با قدردانی از تلاش های انجام شده گفت: دستورالعمل های هوشمندی شبکه های توزیع که در کمیته هوشمندسازی توانیر در حال تدوین است که امیدواریم در راستای سیاست های شرکت توانیر، بخش توزیع برق در سنوات آتی بتواند با استفاده از استاندارد IEC61968 گام های محکم تری در حوزه  هوشمندسازی شبکه های توزیع بردار.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در محل این غرفه با اشاره به پیشگام بودن این شرکت در پیاده سازی استاندارد IEC61968، انتخاب مسئول پیاده سازی این استاندارد در سطح شرکت را گام مهم و پیش رو در تحقق اهداف مدنظر برشمرد.

محسن ذبیحی با اشاره به تهیه دستورالعمل های هوشمندی شبکه های توزیع برق، مسیر پیش رو را مثبت و امیدوار کننده پیش بینی کرد 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image