پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
رشد ۱۰۶ درصدی در اجرای پروژه تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در خراسان رضوی

معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: میزان پیشرفت اجرایی طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰۶ درصد رشد داشته و اجرای این طرح در ۶۱۰ کیلومتر از شبکه انجام گرفته است.

به گزارش روابط عمومی، حسن کریم پور با اشاره به هدفگذاری امسال مبنی بر تبدیل یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در استان افزود: سهمیه این شرکت از طرح مزبور توسط توانیر تعیین شده است که این میزان در سال ۱۴۰۴ به سه هزار کیلومتر خواهد رسید و تحقق این مهم نیاز به یک کار جهادی دارد که بنا به توصیه توانیر باید هم توان اجرایی افزایش یابد و هم در صورت لزوم از اعتبارات طرح بهارستان برای آن استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ شهرستانی در خراسان رضوی طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار را بطور ۱۰۰درصد اجرا ننموده اما بزودی اجرای این طرح در شهرستان گلبهار تکمیل و میزان سیم مسی در شهرستان مذبور به صفر خواهد رسید.

معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با تاکید بر هزینه کرد درست اعتبارات طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: در صورتی که توجه ویژه به نحوه اجرای این طرح نشود، دیگر اعتباری باقی نمی ماند که بتوان برای باقی اجرای آن هزینه کرد.

کریم پور شهرستان قوچان را با ۶۰ کیلومتر اجرای تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار دارای بیشترین عملکرد و شهرستان کلات را دارای کمترین عملکرد در اجرای این طرح طی سال جاری ذکر کرد.

وی با اشاره به روند پیشرفت اجرای طرح بهارستان (اصلاح و بهسازی شبکه روستایی) طی سال جاری در خراسان رضوی گفت: پیشرفت اجرایی طرح بهارستان فقط در چهار شهرستان بیش از ۵۰ درصد است، برخی از شهرستانها هنوز تهیه طرح را انجام نداده اند که امید است تلاش بیشتری برای اجرای آن انجام گیرد.

وی اضافه کرد: پارسال ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح بهارستان در خراسان رضوی هزینه شد که جذب اعتبارات این طرح در سال جاری باید به ۱۰۰ میلیارد تومان برسد، امید است همراهی بیشتری از سوی مدیران در شتاب بخشی به اجرای این طرح را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفده + 18 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image