پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱
شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با دانشگاه سجاد مشهد تفاهم‌نامه امضا کردند

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در راستای تقویت هرچه بیشتر تعاملات علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای و فناورانه و به منظور هم‌افزایی و ایجاد زمینههای گسترش همکاری‌ و نیز بکارگیری تمامی ظرفیتهای علمی، آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های مرتبط، تفاهم‌نامه‌ای‌ با دانشگاه صنعتی سجاد امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، انعقاد این تفاهم نامه در دیدار رئیس، مدیر و کارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سجاد مشهد با مدیر عامل، معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، مدیر دفتر روابط عمومی و مدیر دفتر تحقیقات پیرامون زمینه‌های همکاری‌ علمی و پژوهشی انجام شد.

رئیس دانشگاه صنعتی سجاد در این نشست گفت: این مرکز نخستین دانشگاه غیرانتفاعی در حوزه مهندسی است که در چهار سال گذشته دانشکده علوم انسانی به مجموعه دانشگاه صنعتی سجاد اضافه شده و نسبت به پذیرش دانشجو در رشته‌هایی همچون تربیت بدنی، روانشناسی، حقوق و زبان انگلیسی اقدام کرده است.

ابراهیم رضایی اظهار کرد: دانشگاه صنعتی سجاد دومین انتخاب دانشجویان منطقه پس از دانشگاه فردوسی است، مبنای آن نیز پژوهشی و نه صرفاً آموزشی بوده و به عنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح در خراسان رضوی مطرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این دیدار سه موضوع مهم را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از این موضوعات علاقه‌مندی شرکت به انجام کارهای پژوهشی و نیاز به استفاده از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها برای عضویت در کمیته عالی تحقیقات است.

علیرضا خدابنده افزود: موضوع دیگر مورد نظر شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیاز به مشاوره از سمت دانشگاه برای رسیدن به اجماع در مواقعی است که تعدد پیشنهادها و نظرات درون سازمانی نیازمند بررسی از منظر برون سازمانی است.

وی ادامه داد: همچنین جذب نیروهای ممتاز از دانشگاه‌ها در شرکت توزیع برق خراسان رضوی موضوع دیگری است که در حال حاضر با توجه به دستورالعمل موجود، این امکان در اختیار چند دانشگاه محدود است و به نظر می‌رسد نیاز به پیگیری دانشگاه‌ها برای افزایش ظرفیت تخصیصی از سایر دانشگاه‌ها وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، مدیر دفتر تحقیقات و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی در این دیدار به مواردی همچون رویکرد مسئله محور شرکت در پروژه‌های تحقیقاتی، کسب رتبه‌های کشوری در سطح وزارت نیرو و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز لزوم مشارکت دانشگاه صنعتی سجاد در رویدادهای مرتبط از قبیل فن بازار تخصصی وزارت نیرو و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سجاد نیز در این نشست ضمن اشاره به وجود ۱۸ آزمایشگاه پژوهشی در مجموعه دانشگاه، از کسب رتبه سوم دانشگاه در ISC (پایگاه استنادی جهان اسلام) خبر داد و گفت: با توجه به اظهارات مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، مقرر شد نشست‌های تخصصی بین اساتید دانشگاه و کارکنان شرکت مزبور برای احصای مسائل پیش‌رو از طریق هماهنگی دفتر تحقیقات و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه انجام گیرد.

مدیر دفتر روابط عمومی دانشگاه صنعتی سجاد نیز در پایان این نشست به کلیات تفاهم نامه تنظیم شده توسط دفتر تحقیقات و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه اشاره کرد و پس از آن تفاهم‌نامه همکاری به امضای طرفین رسید که به موجب آن برای دو سال امکان مشارکت و تعامل علمی بین صنعت و دانشگاه فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ شهریور ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲ شهریور ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هشت − سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image