پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
فرماندار: روحیه جهادی مدیریت برق کاشمر در خور تحسین است

فرماندار کاشمر داشتن روحیه جهادی همراه با نشاط وشادابی جوانی را از ویژگیهای مدیر برق این شهرستان دانست و گفت: مدیریت برق کاشمر با برخورداری از روحیه جهادی تاکنون موفق عمل کرده که در خور تحسین است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، “امیر دائی صراف” در نشستی به منظور معرفی مدیر جدید کاشمر که با حضور قائم مقام و معاون هماهنگی غرب شرکت برگزار شد، با قدردانی از مهندس “حسن صادقی” مدیر قبلی برق این شهرستان افزود: ایشان در طول دوران خدمت خود در شهرستان کاشمر منشأ خدمات مفیدی بوده و در زمره مدیران جهادی است که کار برای مردم را یک اصل می داند.

فرماندار کاشمر وجود مدیران جوان و متخصص را از ویژگی های بارز دولت سیزدهم دانست و گفت: می بایست داشتن روحیه جهادی همراه با نشاط و شادابی جوانی یکی از مهمترین خصایص مدیران باشد، علاوه بر این داشتن رویکرد تعاملی و همکاری ادارات و سازمانهای دولتی در جهت رفع مشکلات مردم مورد تاکید است.

وی با اشاره به تصمیم برای ایجاد نخستین نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی کشور در کاشمر به نقش مهم و استراتژیک برق در زندگی کنونی اشاره و از دیدگاه تخصصی و غیرسیاسی انتصاب مدیران در این حوزه قدردانی کرد.

دکتر “علیرضا خدابنده” قائم مقام و معاون هماهنگی غرب شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست اصلی ترین هدف شرکت را ارایه خدمات شایسته به مردم دانست و از همراهی فرمانداری با حوزه برق تقدیر کرد.

شایان ذکر است با حضور فرماندار شهرستان کاشمر در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهندس “محمد بهشتی” به عنوان مدیر جدید برق شهرستان معرفی و از زحمات و تلاش های مهندس صادقی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

بیست + دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image