پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵
مصرف شبانه برق در خراسان رضوی رو به افزایش است

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: اوج مصرف برق شبانه سه شنبه( ۱۹ تیرماه) در مناطق زیرپوشش این شرکت در استان به عدد هزار و ۵۱۲ مگاوات رسید که نسبت به روز مشابه هفته قبل و همچنین روزهای گذشته روند افزایشی داشته است.
به گزارش روابط عمومی، احمد اسدی افزود: این در حالی است که اوج مصرف برق شبانه در خراسان رضوی در سه شنبه (۱۲ تیرماه) هزار و ۴۳۸ مگاوات بود لذا اوج مصرف برق شبانه در سه شنبه هفته جاری نسبت به روز مشابه هفته قبل ۷۴ مگاوات بیشتر بود.
وی بیان کرد: از آنجا که برنامه‌های مدیریت مصرف در بخشهای صنعتی، کشاورزی، اداری و همکاری مولدین خود تامین در سطح شهرستانهای تحت پوشش شرکت توزیع برق خراسان رضوی در ساعات روز اجرا می‌شود لذا بار شبکه برق در شب به اوج خود می‌رسد.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به‌ افرایش دما در روزهای آینده احتمال افزایش اوج مصرف برق می باشد که ضرورت دارد در راستای حفظ پایداری شبکه صرفه جویی در مصرف انرژی برق از سوی مشترکین انجام گردد.
مهندس اسدی اضافه کرد: با توجه به اجرای طرحهای مدیریت مصرف و کنترل شبکه علی رغم گرمای هوای این روزها در خراسان رضوی، بحمدالله شبکه برق پایدار بوده و برق مشترکین به صورت مستمر تامین شده است ،لیکن جهت حفظ پایداری و جلوگیری از بروز حوادث در راستای استمرار تامین برق ، نیاز به همکاری مشترکین و صرفه جویی در مصرف انرژی برق بویژه در بخشهای خانگی و تجاری ضروری است.
شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک در شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image