پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
معرفی مسئول جدید نمایندگی هسته گزینش توانیر در خراسان رضوی

«حسن عطایی» طی مراسمی با حضور مدیرکل هسته گزینش توانیر و هیات همراه در محل دفتر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به عنوان مسئول جدید نمایندگی هسته گزینش توانیر در این شرکت منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، «علیرضا خدابنده» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در ابتدای این مراسم که معاونان هماهنگی استانها و منابع انسانی شرکت نیز حضور داشتند، از زحمات چندین ساله «حمید سروش مهر» در سمت نمایندگی هسته گزینش شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل شده است، قدردانی کرد و برای مهندس عطائی نیز آرزوی موفقیت و توفیق خدمت نمود.

«محمدرضا امیری» مدیرکل هسته گزینش توانیر نیز در این مراسم با تشریح اجمالی مسائل حوزه گزینش و بیان اهمیت ویژه آن از مهندس سروش مهر قدردانی کرد و مهندس عطائی را به عنوان مسئول جدید نمایندگی هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی نمود.

دوره آموزشی آشنایی با نظام گزینش در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

دوره آموزشی “آشنایی با نظام جامع گزینش کشور” با شرکت ۴۰ نفر از معاونان و مدیران ستادی در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، برگزاری این دوره آموزشی با حضور «محمدرضا امیری» مدیرکل هسته گزینش توانیر و با مربی گری استاد «ارشد رادمرد» به مدت ۱۲۰ دقیقه انجام شد.

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مفاهیم و مقررات عمومی گزینش و نیز تاریخچه گزینش از ابتدا و در نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا شدند.

در پایان این دوره نیز به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پانزده + 17 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image