پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱
مقبولیت صورتهای مالی شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای هفدهمین سال متوالی

صورتهای مالی توزیع نیروی برق خراسان رضوی برای هفدهمین سال متوالی از سوی شرکت توانیر مقبول واقع شد.

به گزارش روابط عمومی، این موضوع در نشست مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توزیع برق خراسان رضوی برابر با تکالیف قانونی و اساسنامه شرکت با حضور مدیرکل دفتر مجامع عمومی و نظارت مالی توانیر ، نمایندگان صاحبان سهام ، حسابرس قانونی و اعضای هیات مدیره شرکت و مسئولان مرتبط مطرح شد.

در این نشست گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی توسط دکتر «علیرضا خدابنده» رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق خراسان رضوی در قالب فعالیت هیات مدیره طی یکسال گذشته ارایه و در ادامه گزارش مربوط به صورتهای مالی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی بازخوانی شد.

مدیر کل دفتر مجامع عمومی و نظارت مالی شرکت توانیر و نماینده وزارت نیرو نیز در این نشست ضمن تحسین و تشکر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ، گزارش ارائه شده صورتهای مالی این شرکت را یکی از بهترین و انگشت شمارترین گزارش های مشابه در کشور ذکر کرد.

غفاری، دارا بودن چارچوب منطقی و مصوب ،تنظیم اعداد و ارقام مرتبط و جامع ، بیان چالش های اساسی و نمایش مطلوب و زیبا را از ویژگی های این ارائه از صورتهای مالی شرکت توزیع برق خراسان رضوی برشمرد و از زحمات هیئت مدیره و کارکنان شرکت قدردانی کرد.

داودی، نماینده معاونت هماهنگی توزیع توانیر نیز در این نشست، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را بهره ور ترین شرکت توزیع برق کشور برشمرد که در شاخص های نیروی انسانی ، بهره برداری ، برنامه ریزی و مهندسی به عنوان برند در سطح کشور مطرح است.

یزدانفر، نماینده وزارت نیرو نیز در این نشست با اشاره به مدیریت توانمند و کارکنان با دانش بالا در شرکت توزیع برق خراسان رضوی، این شرکت را به عنوان نمونه و الگوی مناسبی در سطح کشور معرفی کرد.

نظری، نماینده شرکت «صبا» نیز از گزارش تهیه شده از صورتهای مالی شرکت توزیع برق خراسان رضوی و ارایه خوب مدیرعامل قدردانی کرد.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق خراسان نیز در این نشست در پاره ای موارد ضمن دفاع از عملکرد مالی شرکت به سوالات مطرح شده پاسخ داد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نوزده + شانزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image