پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
میزان آمادگی کارآموزان بدو خدمت در شرکت توزیع برق خراسان رضوی بررسی شد

رئیس گروه برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: عملکرد چهار نفر از کارآموزان بدو خدمت به منظور اطمينان از آمادگي آنان براي ايفاي انتظارات و وظايف شغلي و سازماني در محل دفتر معاونت مهندسي و نظارت شرکت با حضور معاون و مديران زيرمجموعه آن ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی، محمد احمدی افزود: با توجه به اخذ مجوز استخدام و جذب دانش آموختگان ممتاز دانشگاه ها و ضرورت آموزش بدو خدمت و آماده سازي آنان براي انجام فعاليت در سطح شركت توزیع برق خراسان رضوی، پس از جذب این دانش اموختگان، برنامه كارآموزي بدو خدمت با مشاركت کارکنان و خبرگان مديريت برق شهرستانها برای آنان برگزار مي شود.

رییس گروه برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: پس از این دوره آموزشی، میزان آمادگی کارآموزان و عملکرد آنان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: در این راستا عملکرد چهار نفر از کارآموزان و ميزان آشنايي و تسلط آنان در حوزه هاي مهندسي و نظارت، ايمني، بازرسي، بهره برداري، خدمات مالي و اداري شرکت ارزیابی شد.

احمدی اظهار کرد: در صورت كفايت كارآموزي، ابلاغ شروع به فعاليت این کارآموزان برای تصدي پست سازماني و شروع فعاليت در شرکت توزیع برق خراسان رضوی صادر خواهد شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image