پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱
نظارت مدیر کل دفتر مهندسی توانیر بر راهبری شبکه و پایش توزیع برق در خراسان رضوی

مدیر کل دفتر مهندسی و راهبری شرکت توانیر از مراکز راهبری شبکه و پایش بار و سمپات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی حضور یافت و در جریان آخرین تلاش ها و اقدامات شرکت در جهت مدیریت بار و تأمین برق مشترکین قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی در این بازدید با ارایه نمودارهای تحلیلی وضعیت مصرف شرکت، به روند کنترل و راهبری شبکه و مدیریت پیک بار شرکت در ساعات روز و شب با استفاده از سامانه های سابات،اسکادا و … مستقر در مرکز راهبری شبکه اشاره کرد.

احمد اسدی گفت: با توجه به گستردگی محدوده خدماتی شرکت توزیع برق خراسان رضوی برنامه ریزی برای استقرار مراکز راهبری شبکه و پایش بار ناحیه ای غرب و شرق در شهرستان‌های سبزوار و تربت حیدریه در راستای تفویض بخشی از اختیارات و به عنوان پشتیبان مرکز راهبری شبکه و پایش بار شرکت و تحقق الزامات پدافند غیر عامل انجام گرفته است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این بازدید به نحوه برنامه ریزی برای مدیریت بار اضطراری با رعایت ملاحظات لازم در راستای کمک به حفظ پایداری شبکه اشاره کرد و گفت: سامانه اتوماسیونی مستقر در این شرکت نقطه قوت برای تحقق پایداری شبکه است.

ثانی، سرپرست مرکز فهام شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده این مرکز در خصوص رویت پذیری و کنترل پذیری لوازم اندازه گیری مشترکین در بخش های کشاورزی، صنعتی، اداری و… و روند اجرای برنامه های مدیریت مصرف در بخش های مختلف ارایه کرد و توضیحاتی پیرامون سامانه های مستقر در مرکز پایش داد که مورد توجه دکتر کفیلی قرار گرفت.



مدیر کل دفتر مهندسی و راهبری توانیر نیز با حضور در ستاد و شرکت در نشست هفتگی مدیریت بار که با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، مدیران ارشد صنعت برق و مدیران عامل شرکتهای برق منطقه ای و توزیع کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می شود، ضمن استماع گزارش مختصر “مهدی دهقان” معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی و مجری کل برنامه های مدیریت بار شرکت از تلاش های شبانه روزی کارکنان قدردانی کرد.

شایان ذکر است با تلاش همکاران دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع برق خراسان رضوی، مدیران برق شهرستان ها در ۳۱ نقطهجداگانه، توانستند بدون استفاده مستقیم از رابط کاربری سیسکو و صرفا در بستر ادوب کانکت، حضور ویدیو کنفرانسی در جلسه مدیریت بار کشور با کیفیت مطلوب و بالا داشته باشند و از صحبت های مدیرعامل توانیر و سایر مسئولان به طور مستقیم استفاده کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده + 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image