پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۳۰
نگاهی به عملکرد مدیریت برق زبرخان/ از نصب ۳۱۶ کنتور هوشمند تا تحقق بیش از ۹۰ درصدی برنامه مدیریت پیک بار

مدیر برق زبرخان عملکرد فصل بهار این مدیریت در حوزه های مختلف مدیریت مصرف تا اجرای طرحهای متعدد حوزه برق در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: تحقق برنامه مدیریت پیک بار در تابستان امسال برای مشترکین این شهرستان به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

به گزارش روابط عمومی، محمدباقر خراشاهی اظهار کرد: زبرخان دارای حدود ۳۰ هزار و ۴۰۰ مشترک برق است، میزان فروش انشعاب برق سال گذشته در این شهرستان ۸۷۴ انشعاب و از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۲ انشعاب بوده است.

وی اظهار کرد: حجم شبکه برق تحت پوشش مدیریت برق زبرخان حدود ۹۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط، هزار و ۵۰ دستگاه ترانسفورماتور است که در محدوده چهار شهر و ۶۴ روستای شهرستان گسترش یافته و میزان اوج بار آن حدود ۶۸ مگاوات است.

مدیر برق زبرخان به وضعیت این شهرستان در مهمترین شاخص های شرکت توزیع برق خراسان رضوی پرداخت و گفت: از ابتدای شروع مگاپروژه تبدیل سیم به کابل در این شهرستان تا ابتدای سال جاری، حدود ۱۰۵ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف زبرخان به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

خراشاهی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰ کیلومتر طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به اتمام رسیده و تا انتهای تیرماه، ۲۰ کیلومتر از طرح مزبور به اتمام خواهد رسید.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به طرحهای در دست اجرا و اهتمام مدیریت برق زبرخان در برداشت و تهیه طرح برای شبکه های باقیمانده برق در این شهرستان تا انتهای سال، تبدیل شبکه سیم به کابل در زبرخان پایان یابد.

مدیر برق زبرخان گفت: در راستای هوشمند سازی و کنترل پذیری در حوزه مشترکین دیماندی، تاکنون ۲۶۱ دستگاه تابلوی هوشمند کنترل پذیر در این شهرستان نصب شده که میزان کنترل پذیری مشترکین دیماندی کشاورزی (۳ الف) این شهرستان در حال حاضر ۷۵ درصد است.

وی بیان کرد: امید است با پشتیبانی ستادی و تامین تابلوهای باقیمانده برق به میزان ۶۹ دستگاه، نصب تابلوهای هوشمند برق در زبرخان در آینده ای نزدیک به ۱۰۰ درصد برسد.

مدیر برق زبرخان گفت: همچنین در حوزه مشترکین آمپری با اولویت مشترکین کشاورزی (۳الف) صنایع خارج از شهرکهای صنعتی و مشترکین تجاری پرمصرف، تاکنون ۳۱۶ دستگاه کنتور عادی در این شهرستان با کنتور هوشمند تعویض شده است.

خراشاهی اظهار کرد: در راستای مدیریت پیک بار، در هفته سوم این برنامه به طور میانگین در حوزه کشاورزی ۸۵ درصد تحقق و در حوزه صنعتی ۸۶ درصد تحقق برنامه مدیریت بار انجام گرفت و در ۲ روز ابتدایی هفته جاری، مدیریت اوج بار صنایع به ۹۱ درصد و در حوزه کشاورزی نیز به حدود ۹۳ درصد رسیده است.

وی اظهار کرد: در حوزه وصول مطالبات مدیریت برق زبرخان، میزان تحقق یافته خرداد ماه این شهرستان ۱۰۱ درصد و درصد تحقق یافته آن از ابتدای تیرماه تاکنون حدود ۸۱ درصد است که با پیگیری و وصول قبوض جدید صادر شده مشترکین سنگین صنعتی این شهرستان، درصد تحقق یافته وصول مطالبات، بهبود قابل ملاحظه ای پیدا خواهد کرد.

مدیر برق زبرخان گفت: در حوزه درآمدهای متفرقه، عملکرد این مدیریت تا پایان خرداد ماه سال جاری حدود ۷۵ درصد بوده که در این راستا یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در سرفصلهای مختلف درآمد وصول کرده است.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

11 + پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image