پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۲۴
پویش «با انرژی» در خراسان رضوی ۲ برنده داشت

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در مرحله اول قرعه کشی پویش با انرژی دو نفر برنده مبلغ ۱۰۰ میلیون تومانی از شهرستان های تایباد و فریمان بودند.

به گزارش روابط عمومی، سید مجید آزیز افزود: هدف اصلی از اجرای پویش با انرژی، کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان است. به همین منظور جوایز ارزشمندی از جمله صدها خودرو و هزاران کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی برای مشترکان خوش‌مصرف در نظر گرفته شده است.

وی از تمامی شهروندان خراسان رضوی دعوت کرد تا با استفاده از کد دستوری #۱۵۲۱* در این پویش شرکت کنند و شانس خود را برای برنده شدن ۳۰۰ دستگاه خودرو و صدها میلیارد تومان جوایز دیگر امتحان کنند.

پویش با انرژی از خردادماه امسال در راستای تشویق مشترکان به مدیریت مصرف برق همزمان با اجرای طرح مدیریت اوج بار در سراسر کشور آغاز شد و تا شهریور ادامه دارد. نخستین قرعه‌کشی برندگان این پویش، دهم مردادماه در تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یازده − دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image