پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
کاهش روزانه ۲۸۵ مگاوات مصرف برق خراسان رضوی در تابستان سال ۱۴۰۱

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز با اشاره به عبور موفقیت آمیز شرکت از پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱ گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته و انعقاد تفاهم نامه با تعدادی از مشترکین تابستان امسال روزانه ۲۸۵ مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی دهقان افزود: در این راستا ۱۸ هزار و ۵۳۱ تفاهم نامه با مشترکین خراسان رضوی برای همکاری در مدیریت پیک بار تابستان منعقد شد در حالی که هدفگذاری استان انعقاد ۱۶ هزار و ۵۰۰ تفاهم نامه بود که این مهم نشان از رشد ۱۱۲ درصدی در این حوزه دارد.

وی اظهار داشت: در جریان عمل به تفاهم نامه های مزبور، کاهش مصرف روزانه ۱۵ مگاوات برق از محل همکاری یکهزار مشترک کشاورزی با قابلیت قطع از راه دور، کاهش مصرف روزانه ۱۴.۶ مگاوات برق از محل همکاری صنایع خارج از شهرک های صنعتی، کاهش مصرف روزانه ۲۱.۱ مگاوات برق از محل همکاری شهرکهای صنعتی در جهت کاهش بار به صورت هفته ای یک روز، کاهش مصرف روزانه ۴۳.۳ مگاوات برق از محل مشترکین فولادی در خراسان رضوی به وقوع پیوست.

وی با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای عمومی در راستای عمل به مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف ۳۰ درصدی برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی برق در ساعات غیراداری گفت: تعداد فرامین قطع برق برای مشترکین مزبور در خراسان رضوی که مصرف برق خود را در ساعات اداری و غیراداری کاهش ندادند، در بازه زمانی ۲۱ خرداد تا سوم شهریور ماه به تعداد چهار هزار و ۳۵۶ مورد بود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پیک بار شرکت در تابستان امسال مربوط به دوم مرداد ماه است که مصرف به میزان ۲۸۵ مگاوات رسید در حالی که اگر برنامه های مدیریت مصرف اعمال نشده بود در همان تاریخ پیک بار به عدد یکهزار و ۶۶۹ مگاوات می رسید.

مهندس دهقان به عملکرد معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در حوزه کاهش تلفات اشاره و بیان کرد: شاخص محقق شده در کاهش تلفات در سال ۱۴۰۰ برای شرکت ۹.۶۲ درصد بوده در حالی که ۹.۷۵ درصد هدفگذاری شده بود، در این راستا امسال اقداماتی از جمله قرار دادن شاخص تلفات فشار ضعیف در ارزیابی عملکرد شهرستان، تعریف شاخصهای جدید ارزیابی، ساماندهی کنتورهای تبادلی، استفاده از داده کاوی در شناسایی مصارف خارج از کشور، مکانیزه شدن قرائت حضوری انجام گرفت.

وی اضافه کرد: برنامه این معاونت برای کاهش تلفات در نیمه دوم امسال اصلاح اپلیکیشن قرائت پردازش تصویری مبتنی بر کیوآر.کد کنتور، تفکیک تقاضاهای مردمی و گزارش های مامورین منجر به تقاضای بازرسی و برنامه ریزی به منظور صفر شدن معوقات سال های گذشته، نصب کنتور مرجع در خروجی پست های توزیع دارای بالاترین آمار سرقت انرژی و همچنین کنتور قرائت نشده بیش از سه دوره به علت در بسته را شامل می شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار داشت: در راستای عمل به بند “د” تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، ۶ هزار و ۴۰۰ کنتور سه فاز هوشمند برای مشترکین خراسان رضوی نصب شده است اما در اجرای این طرح با توجه به عدم همکاری برخی از مشترکین نسبت به برنامه در نظر گرفته عقب هستیم.

وی ضمن اشاره به عملکرد قابل توجه کارگزاری های خدمات مشترکین در حوزه های مختلف به ویژه حوزه نصب انشعاب افزود : میانگین زمان نصب یک کنتور در استان به حدود چهار روز رسیده که نسبت به سال های قبل تحول ساختاری و اساسی اتفاق افتاده و بایستی که این موفقیت ارزنده با همت تمام ارکان ادامه یابد که نتایج نظرسنجی از مشترکین استان خود مبین این مهم است.

مهندس دهقان یکی از مهمترین شاخصهای حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را وصول مطالبات دانست و گفت: با توجه به تغییر رویکرد شرکت توانیر از مدل ارزیابی پایان دوره به تحقق سهم ابلاغی روزانه، از مدیران و کارگزاران و همه مسئولان ذیربط درخواست می شود با حفظ کرامت تمام مشترکین نسبت به پیگیری وصول مطالبات قبوض برق مصرفی به صورت روزانه در قالب یک برنامه ریزی دقیق و مدون اهتمام ورزیده تا بتوان در پایان سال به هدف ۱۰۳ درصدی ابلاغی شرکت توانیر دست یافت و در جهت ارایه خدمت به موقع و با کیفیت به مشترکین استان سربلند بود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱ آبان ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک + 20 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image