پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
آغاز پویش ۲۱*۱۵ در استان خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پویش ۲۱*۱۵ در این استان با مشارکت دانش آموزان، بانوان، صنوف تجاری و اقشار مختلف همگام با سراسر کشور با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق بخش های تجاری و خانگی در این استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علیرضا خدابنده اظهار داشت: این پویش طی ۲۱ هفته اجرا می شود و کاربران می‌توانند تا پایان شهریور ماه با نصب اپلیکیشن “باانرژی” و مشارکت در این پویش، ضمن کاهش مصرف برق خود از جوایز نفیس آن برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: هدف از اجرای این پویش آن است که مشترکین برق مصرف برق خود را بهینه کنند و حداقل ۱۵ درصد مصرف برق بویژه در ایان اوج بار تابستان کاهش پیدا کند.

خدابنده با بیان اینکه خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان در این پویش مشارکت فعال خواهند داشت، افزود: دوره های محاسبه در این طرح هفتگی است و این برنامه بر اساس رفتار مصرف برق مشترکین نحوه مصرف بهینه را تعیین می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این طرح قرعه‌کشی‌هایی در نظر گرفته شده که ب ه‌صورت هفتگی و ماهانه انجام می‌شود و مشترکین برق می‌توانند در هر کدام از آنها برنده جوایز نفیسی مانند خودرو، لوازم منزل، کالاهای دیجیتال (موبایل، لپتاب و تبلت) و… شوند.

وی اضافه کرد: مشترکین برای شرکت در این پویش می توانند وارد سایت ba-energy.ir شده و اپلیکیشن با انرژی را نصب کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

19 − 14 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image