پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به تقویت شبکه برق در نوار مرزی خراسان رضوی

مدیر برق خواف گفت: در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی به این شهرستان و بازدید از نوار مرزی آن مقرر شد ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات فرمانداری به ایجاد ۵.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط برق برای تقویت برق نوار مرزی شهرستانهای خواف و تایباد اختصاص یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محسن اولادی افزود: پیرو دعوت فرمانداری خواف از “سید هادی طباطبایی” معاون استاندار برای سفر به این شهرستان، ۱۷ دیماه جاری وی به همراه فرماندار، مسئولان مرزبانی، فرماندهان ارتش و سپاه و اعضای شورای تامین خواف بازدیدی از نوار مرزی این شهرستان از منطقه “سیرخون” تا پاسگاه مرزی میل ۳۹ داشتند.

وی اظهار داشت: در این بازدید وضعیت تامین برق پاسگاه ها و برجکهای مرزی شهرستانهای خواف و تایباد تشریح شد و مسئولان وضعیت ایجاد شبکه فشار متوسط بین فیدرهای امنیت تایباد و تندر خواف را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر برق خواف گفت: ۵۲ پاسگاه در ۳۲۳ کیلومتر نوار مرزی خواف و ۹۰ کیلومتر نوار مرزی تایباد مستقر است، طول شعاع تغذیه برق این پاسگاه های مرزی از پستهای فوق توزیع برق بسیار طولانی بوده و این نقطه با افت ولتاژ همراه است، در صورتی که حادثه ای در شبکه رخ دهد، مشترکین نوار مرزی بی برق خواهند ماند.

اولادی اظهار داشت: در مجموع به منظور افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه (تعدد قطع برق فشار متوسط) و رفع افت ولتاژ پاسگاه های مرزی به دلیل فاصله بسیار زیاد با پست های فوق توزیع در دوغارون و شهر خواف، نیاز به اجرای تقریبی ۵.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و دوسو کردن مسیر تغذیه پاسگاه های مرزی است به نحوی که تامین برق همزمان از طریق خطوط فشار متوسط شهرستان های خواف و تایباد و کاهش شعاع تغذیه را به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: فوریت در تامین برق پایدار و افزایش قابلیت اطمینان در شبکه برای پاسگاه های مرزی تایباد و خواف مورد توجه معاون استاندار خراسان رضوی قرار گرفت و طی نشستی که پس از بازدید از نوار مرزی در محل فرمانداری خواف برگزار شد، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات فرمانداری به اجرای ۵.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط اختصاص یافت که در صورت تخصیص این اعتبار، عملیات اجرایی آن قبل از پایان سال جاری آغاز می شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو − 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image