پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۷/۲۷
«انبار پک» در سه مدیریت برق شهرستان‌های خراسان رضوی استقرار یافت

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون استقرار «انبار پک» در راستای مدل مدیریت دارایی های فیزیکی در مدیریت برق سه شهرستان نیشابور، تربت حیدریه و سبزوار کامل شده که قرار است در تمام مدیریت‌های برق شهرستانهای استان به اجرا درآید.

به گزارش روابط عمومی، «ناصر نایب» این مطالب را در نشست هم اندیشی و انتقال تجربه با حضور کارشناسان، بهره برداران، مسئولان نت، پلنرها و ناظران در راستای استقرار صحیح انبار پک به منظور نیل به مدل تعالی «مدیریت دارایی های فیزیکی» به میزبانی مدیریت برق نیشابور بیان کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه لازمه نیل به مدل تعالی مدیریت دارایی های فیزیکی، استقرار و بهره برداری صحیح از انبار پک است لذا جهت اجرای صحیح آن در شهرستان های دیگر، چالشها در نشست امروز مطرح شده و راه حلهای موثر برای آنها تبیین خواهد شد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برگزاری این هم اندیشی ها با هدف اجرای شعار شرکت مبنی بر «باهم آینده ای روشن» ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یازده + 15 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image