پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
افزایش سه برابری حجم تبدیل سیم به کابل در خراسان رضوی

مجری طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: حجم اجرای طرح تبدیل سیم به کابل در چهار ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود سه برابر معادل ۲۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی، جواد دیباج افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۸۰۰ کیلومتر از شبکه سیم مسی در خراسان رضوی به کابل خودنگهدار، پروژه اجرا و تحویل و تحول شده است.

وی هدفگذاری امسال شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای اجرای طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار را ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر ذکر و بیان کرد: به طور قطع با تامین کابل خودنگهدار مورد نیاز، هدف سال جاری در این طرح محقق خواهد شد.

دیباج خاطر نشان کرد: حدود ۷۰ درصد از هزینه اجرای طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از محل فروش سیم های مسی و مابقی هزینه های آن از محل منابع داخلی شرکت تامین می شود.

وی برآورد هزینه امسال برای اجرای هر کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار را ۳۵۰ میلیون تومان ذکر و بیان کرد: هزینه اجرای این طرح هر سال افزایش داشته به طوری که سال گذشته این رقم برای اجرای هر کیلومتر تبدیل سیم به کابل در استان ۲۲۰ میلیون تومان و در سال ۹۹ حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود.

مجری طرح تبدیل سیم به کابل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: چشم انداز اتمام این طرح برای شرکت سال ۱۴۰۴ است و در صورت تحقق هدف امسال و اتمام ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر در سال آینده، سه هزار کیلومتر دیگر برای سال ۱۴۰۴ باقی می ماند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

19 − 9 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image