پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴
اولویت بندی ترانسفورماتورهای توزیع بر مبنای یک ایده

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: متخصصین این شرکت با ارایه مقاله ای در بیست و هفتمین کنفرانس شبکه های توزیع برق کشور ایده ای مبنی بر اولویت‌ بندی ترانسفورماتورها بر مبنای پارامترهای فنی، کارکردی و مکانی ترانسفورماتور مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر تقی وحیدی در این باره افزود: نگارش مقاله مزبور نتیجه مشارکت مهندسین “ناصر نایب، غلامرضا اسلامی، محسن فرزادمهر، احمد اسدی، و سیدجواد رضایی” از کارکنان حوزه معاونت بهره‌داری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی انجام گرفته است که توسط مهندس نایب به عنوان نویسنده اول، در قالب سخنرانی در کنفرانس شبکه های توزیع برق کشور ارایه شد.

وی بیان کرد: در این مقاله به مقوله تعمیر و نگهداری ترانسفورماتورهای توزیع به عنوان یکی از تجهیزات بسیار باارزش در شرکتهای توزیع برق مورد اشاره قرار گرفته و محدودیت نیروهای بازدید و تعمیرات و همچنین تعدد، تنوع و گستردگی جغرافیایی محل‌های نصب ترانسفورماتورهای توزیع دلیلی ضروری برای مدیریت منابع انسانی در پروسه تعمیر و نگهداری ذکر شده است.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: افزون بر این، مهندس نایب در ارائه سخنرانی خود روش نوینی را برای رتبه بندی ترانسفورماتورهای توزیع با کمک مولفه های جامع و نیز استفاده از شاخصهای شرایط و تبعات آن به عنوان بخشی از پروسه تعمیر و نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان ارائه داد که در نهایت مولفه های مورد استفاده برای محاسبات قابلیت اطمینان را در سه دسته پارامترهای فنی، مکانی و کارکردی دسته بندی و مقادیر وزن و امتیاز هر مولفه را بر اساس نظر خبرگان تشریح کرد.

دکتر وحیدی اظهار امیدواری کرد که فعالیتهای علمی و پژوهشی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با تمرکز بر رفع چالشهای مسئله‌ محور بتواند ضمن صرفه‌جویی‌های اقتصادی بالا، زمینه ساز خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مشترکین شود.

گفتنی است، بیست و هفتمین همایش بین المللی شبکه های توزیع برق کشور روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در محل دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

از میان ۵۰ مقاله ارسالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به کنفرانس شبکه‌های توزیع برق، ۱۷ مقاله در قالب سخنرانی، کارگاه، پوستر و چاپ پذیرفته شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

12 − 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image