پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
بارانهای سیل‌آسا به شبکه‌های برق بردسکن خسارت زد

مدیر برق بردسکن گفت: وقوع توفان و باران‌های سیل‌آسا منجر به بروز خسارت در شبکه‌های برق و خاموشی در چند نقطه این شهرستان خراسان رضوی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، جواد رجبی افزود: با توجه به اخطار هواشناسی در خصوص شرایط بحرانی در خراسان رضوی؛ نیروهای امانی و پیمانی اداره بهره‌برداری مدیریت برق بردسکن از صبح دیروز (پنجشنبه) همزمان با شروع باد، توفان و بارش باران های سیل آسا و تگرگ شدید در این شهرستان نسبت به رفع افزون بر ۵۰ مورد قطع شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در قالب هفت گروه عملیاتی اقدام کردند.

️وی بیان کرد: حجم خسارت وارد شده به شبکه های اصلی برق بردسکن شامل خطوط «شفیع، تولید، رحمانیه و صحرا»، در بازدیدهای اولیه کارشناسان مدیریت برق این شهرستان بسیار بالا گزارش شده است.

مدیر برق بردسکن گفت: برآورد اولیه حاکی از خسارت میلیاردی به زیر ساخت‌های برق این شهرستان است که نیاز به اصلاح و مقاوم سازی فوری «فیدرهای» فشار متوسط در معرض سیلاب داشت.

وی اضافه کرد: از جمله دلایل قطعی برق در بردسکن می توان به سقوط و شکستن سه عدد پایه شبکه برق فشار متوسط، خمیدگی سه اصله پایه فیدر دومداره «صحرا_رحمانیه»، سقوط درختان تنومند بر روی شبکه دومداره فیدر (تولید_شفیع) در روستای «شفیع آباد» اشاره کرد.

رجبی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ اصله پایه برق در مسیر سیلاب دچار خسارت شدند، از سوی دیگر با توجه به تداوم بارش باران همه کارکنان اداره بهره برداری بردسکن در آماده باش کامل هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image