پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵
برق ۲۴۵ مشترک اداری پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: برق ۲۴۵ اداره پرمصرف در شهرستان‌های زیرپوشش این شرکت به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علیرضا خدابنده افزود: قطع برق مشترکان در هفته جاری در راستای اجرای طرح مدیریت بار تابستان سال ۱۴۰۳ و به منظور مشارکت دستگاههای اداری و نهادهای دولتی در این زمینه انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به انجام تنظیمات کنترل حد مصرف بر روی کنتورهای ادارات و بانک های استان خراسان رضوی، از ۱۶ خرداد ماه تاکنون حدود هزار مورد فرمان قطع برق از راه دور صادر شده و ۸۶۸ اداره به دلیل عدم کنترل سقف مصرف مجاز برابر با مصوبه هیات وزیران قطع شدند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: طبق مصوبه هیات وزیران ادارات و بانک‌های خراسان رضوی موظف هستند در مقایسه با بار مصرفی سال ۱۴۰۰، مصرف برق خود را در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد کاهش دهند، از آنجا که برخی ادارات از حد مجاز مصرف گذر کرده بودند مشمول برنامه قطع شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا برق ادارات پرمصرف در مرحله نخست به مدت ۱۰ دقیقه قطع می‌شوند، در صورت عدم رعایت الگوی مصرف برای بار دوم قطع برق آنها ۱۰ دقیقه دیگر ادامه می‌یابد و در صورت تکرار میزان قطع برق آنها به یک ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

خدابنده با توجه به افزایش مصرف برق ناشی از تداوم گرما، از کلیه مشترکان در استان خراسان رضوی درخواست کرد، ضمن رعایت صرفه‌جویی و کاهش مصارف غیر ضرور، با پیوستن به پویش با انرژی از جوایز ارزنده شامل ۳۰۰ دستگاه خودرو و میلیون ها جایزه نقدی و غیر نقدی بهره مند شوند.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک دارد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image