پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴
بهره برداری از طرح تامین روشنایی ورودیهای شهر فیض آباد

فرماندار مه ولات گفت: طرح تامین روشنایی ورودی های شهر «فیض آباد» در سه مسیر توسط مدیریت برق مه ولات با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان ، از محل اعتبارات استانی و همچنین اعتبارات در اختیار نماینده تربت حیدریه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمدرضا حجازی بیان کرد: احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر در بلوار «شهید سلیمانی به طول سه هزار و ۴۰۰ متر، احداث شبکه روشنایی معابر در بلوار «خلیج فارس»، ورودی شهر فیض آباد از سمت بجستان به طول ۸۰۰ متر و احداث شبکه روشنایی معابر در ورودی شهر فیض آباد از سمت گناباد تا سه راهی مهنه به طول ۷۵۰ متر از جمله مسیرهای بوده که نسبت به تامین روشنایی آن اقدام شده است.
وی اظهار کرد: جمع شبکه احداث شده در طرحهای مزبور چهار هزار و ۹۵۰ متر بوده که ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

فرماندار گفت: حدود یک کیلومتر از طرح تامین روشنایی ورودی شهر فیض آباد از سمت بلوار «شهید سلیمانی» باقی مانده است که در سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی افزود: ۵۰ میلیارد ریال برای تامین روشنایی نقاط حادثه خیز و تقاطع های روستایی در محورهای ارتباطی شادمهر-کاشمر، فیض آباد-بجستان، سه راهی خیرآباد و فیض آباد-کاشمر تامین اعتبار شده است که این طرحها در نیمه اول سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ فروردین ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۶ فروردین ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image