پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴
تفاهمنامه راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در تربت جام منعقد شد

تفاهمنامه سه جانبه خانه صنعت، معدن و تجارت تربت جام، بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی و فرمانداری این شهرستان برای تسهیل در راه اندازی نیروگاه خورشیدی در تربت جام روز دوشنبه منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی، انعقاد این تفاهم نامه روز دوشنبه در نشستی با حمایت و میزبانی فرمانداری تربت جام و به دعوت خانه صنعت معدن و تجارت این شهرستان با حضور مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی، عضو خانه صنعت استان، مدیران ستادی شرکت توزیع برق استان، شرکت پیمانکار و بهره برداران بخش کشاورزی و صنعتی این شهرستان برگزار شد.

علی حاجی نژاد، فرماندار تربت جام در این نشست با تاکید بر جدی بودن ناترازی برق در کشور گفت: فرصت طلایی با حضور ارکان اصلی طرح حمایتی نصب نیروگاه خورشیدی برای صنایع در تربت جام در قالب انعقاد تفاهمنامه ایجاد شده است و بهره برداران با آسایش خاطر می توانند از این طرح استفاده نمایند.

مهدی میری، مدیر برق تربت جام نیز در این نشست با اشاره به مصوبه طرح حمایتی راه اندازی نیروگاه های خورشیدی توسط وزیر نیرو خبر داد و گفت: این نشست به تفاهم نامه سه جانبه ای منتج شد که بهره برداران می توانند از این فرصت ویژه برای نصب نیروگاه خورشیدی استفاده کنند.

نورالله نظریان، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: واحدهای صنعتی، کشاورزی و حتی متقاضیان عادی می توانند به صورت تجمعی از طریق خانه صنعت تربت جام به بانک مهر ایران معرفی شوند و با پرداخت ۵۰ درصد از کل هزینه راه اندازی نیروگاه خورشیدی از تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۶ ساله استفاده کنند.

معاون هماهنگی شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: طبق طرح مطالعاتی و نقطه یابی های انجام گرفته، ظرفیت خوبی برای احداث نیروگاه های خورشیدی در تربت جام وجود دارد چرا که زاویه تابش و راندمان تولید برق در این منطقه بالا است و نصب نیروگاه خورشیدی برای بهره برداران توجیه اقتصادی دارد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image